Calvin Klein underwear

7. 9. 2016


Krásný den všem!
Dnes tu mám pro vás věc, která se na blogu ještě nikdy neobjevila, a to článek o spodním prádle. Pro někoho by to mohlo být až příliš kontroverzní článek, ale já upřímně nevidím žádný rozdíl mezi spodním prádlem a plavkami a obzvlášť v dnešní době, kdy (přiznejme si to) je jsou polovina fotek na instagramu polonahé (nebo nahé) slečny. Upřímně, já se vám tu ve spodním prádle ani v plavkách ukazovat nebudu, na to vážně nemám odvahu :D ale je to spíš taková malá inspirace, nebo tip pro vás.

Značka Calvin Klein mi je sympatická už dlouho. Od Calvina mám doma kožený pásek a mám velký zálusk na profláklou obyčejnou šedou mikinu s nápisem Calvin Klein. Upřímně, takto výrazná loga a nápisy značek na oblečení ráda nemám a nelíbí se mi to, ale v tomto případě je to něco jiného. Ale asi něco, co tuto značku nejvíce proslavilo, je spodní prádlo. Líbí se mi jak něco tak jednoduchého může vypadat tak žensky. 


Konečně jsem se tedy dostala k tomu, abych si i já od Calvina něco pořídila. Původně jsem váhala mezi šedou a černou variantou, ale když jsem viděla tohle na Domče z DombyDom, byla to jasná volba. Poté nastal menší problém najít eshop, kde by měli oba díly skladem, v černé barvě a ve velikosti M. Nakonec jsem uspěla na different.cz, kde jsem měla poštovné zdarma a navíc 100 Kč slevu na první nákup. Dodání proběhlo rychle a když jsem v neděli objednávala, v úterý už jsem měla balíček doma. Cena samozřejmě není nijak nízká, co si budeme povídat, ale opravdu to stojí za to. Prádlo je z velmi příjemného materiálu a musím říct, že nic tak pohodlného jsem na sobě ještě neměla.  Za sebe tedy můžu doporučit všemi deseti.





4 komentáře

  1. Já jsem si teda početla moc ráda, protože přesně tohle je na mám wishlistu už táák dlouho :) hrozně se mi to líbí :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. To spodní prádlo CK je tak nádherné!! ♥ Ale já s mou velikostí podprsenky bych to bohužel nosit nemohla. :( :D
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.