Colorful food diary

16. 9. 2016


Krásný den všem! 
Je tu opět pravidelný food diary. Tentokrát jsem se snažila fotit i něco jiného než snídaně, i když ty já fotím, připravuji a jím stejně ze všeho nejraději :D Mimochodem ta úvodní fotka s lívanci s ostružinami je moje oblíbená a děsně se mi líbí. Přesně si pamatuju to prázdninové ráno kdy jsem si je udělala. Byla to taková malá odměna za to, že jsem šla spát ve 12, vzbudila se ve 3 ráno a už nemohla usnout :( Ale konec povídání, mám pro vás hromadu fotek.

PS: Kdyby se vám zdálo, že jsem posedlá dýní a lívanci, tak to se vám opravdu jen zdá :D


Jak si můžete všimnout, o prázdninách, kdy jsem měla na snídaně spoustu času, u mě vedly lívance.



Na všechny možné způsoby.



Občas jsem lívance vyměnila za placku, tady s bílým jogurtem, čoko alprem, broskví a navrch ještě s troškou kokosu. 


Dýně poprvé :D Věděli jste, že se z ní dá udělat i ovesná kaše? Já tento recept objevila u Cooking with Šůša a přiznám se, že jsem se toho ze začátku trochu bála a myslela jsem si, že mi moc chutnat nebude. Nicméně opak je pravdou a tato kaše je výborná! Recept najdete tady.


Nebo za celozrnný croissant se zbytkem jogurtu a samozřejmě ovocem ze zahrádky.


A protože máme spoustu lesního ovoce, byl by hřích neudělat si alespoň jednou crumble. Recept najdete tu.


Mug cake s broskví.


Klasický sadwich na svačinu.


Další kombinace, kterou jsem si zamilovala. Celozrnné špagety s bazalkovým pestem, salát, rajčata, směs kuřecího masa a tofu a navrch Grana Padano. Mňamka!


Poslední dobou moje úplně nejoblíbenější svačina. Fit chlebík opečený v toastovači, namazaný máslem a navrch šunka,omeletu z jednoho vajíčka a plátkový sýr. Miluju!


Nejlepší salát, jaká jsem kdy jedla! Vážně nekecám a tohle bych mohla jíst k snídani, obědu, večeři a vůbec by mi to nevadilo. Listový salát, rajčata, opečená dýně, opražená dýňová semínka, balkánský sýr a navrch zakápnout dýňovým olejem. Prostě nejlepší!


Čočkový salát z Vegg-go s kuřecími řízečky obalovaných v ovesných vločkách.

Taky milujete dýni?

6 komentářů

  1. Teda to vypadá úžasně, já jsem většinou po ránu ráda, když si aspoň stihnu rozmixovat smoothie :) jinak dýně mě zatím moc neoslovila, obzvlášť dýňová polévka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak toto jsou samozřejmě víkendové snídaně, v týdnu taky nestíhám :D

      Vymazat
  2. Ty si žiješ jak v pohádce s těma snídaněma o.O
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  3. Já dýni taky úplně miluju - jeden z důvodů proč je pro mě podzim tak úžasný :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.