Christmas wishlist 2016

7. 11. 2016


Krásný den všem!
Tak jsem tu po necelých dvou týdnech s novým článkem. Celé září a říjen se mi dařilo přidávat články každé tři dny, ale pak jsem nějak neměla náladu nic psát a blogování je můj koníček a ne něco, do čeho bych se chtěla nutit. Každopádně letos mě čeká maturita a v lednu navíc přijímačky na vysokou, takže blogování asi bude muset jít trošku stranou. To bylo jen tak úvodem. Nicméně dnes mám pro vás můj vánoční wishlist. Je to teda i částečně takový dream wishlist protože tak štědrého Ježíska mít rozhodně nebudu, ale tak ať má z čeho vybírat :D

První věcí, kterou mám na seznamu už od minulého roku je knížka 14 000 things to be happy about. Už několik let se mi líbí růžová Chanel chance. Je to pro mě naprosto dokonalá a ženská vůně. Dlouho jsem nad ní přemýšlela vzhledem k opravdu vysoké ceně, ale jelikož se mi líbí 4 roky stále stejně, rozhodně ji musím mít. Kdybych měla vypsat, co vše bych z kosmetiky chtěla, byl by to opravdu hodně dlouhý seznam :D Nicméně na obrázku jsou asi top věci které bych chtěla zkusit (Clarins everlasting makeup, UD eyeshadow primer original, The balm Mary lou, Benefit Dallas, Benefit Better than sex mascara, Real techniques flat contur, Sephra sada štětců na oči). Z pečující bych rozhodně chtěla vyzkoušet slavné 3 steps od Clinique, které jsou za super cenu v takovéto sadě.



Vaření miluju takže ustavičně chodím špinavá od nějakého jídla :D Proto jsem si řekla, že by se mi konečně hodila nějaká zástěra. Chtěla bych nějakou jednoduchou a tato z HM home mě zaujala.  Přesouváme se na home decor část. Hodně dlouho si přeju light balls v nějaké nude barvě,  tak snad je konečně budu mít. V Jysku se mi taky strašně zalíbilo toto svítící písmeno. Vždycky jsem je vídala za hrozné ceny, ale toto je super levné, takže si ho rozhodně pořídím. Do pokoje bych také chtěla nějaký malý béžový koberec s dlouhými chlupy. Dlouho pokukuju po nějakém přehozu na postel. Nejvíce se mi líbí ty pletené jako např. tento z HM home, ale v obchodech za ně chtějí příšerné částky, tak uvidíme jestli se mi podaří sehnat nějaký za normální cenu. Věc kterou nutně potřebuju je powebanka. Dlouho jsem si říkala, že se bez ní obejdu, ale už několikrát jsem ji potřebovala a neměla. Přesouváme se k foťáku :D Nutně potřebuju krytku na objektiv, kterou se mi podařilo v létě ztratit. Také  přemýšlím nad sluneční clonou a nějakým UV filtrem. Největší položkou je rozhodně  makro objektiv, po kterém dlouho pokukuju. Zalíbil se mi tento od Tamronu, který není ani nijak drahý (vzhledem k cenám objetivů).

4 komentáře

  1. hezký wishlist:)
    tuhle knížku už mám, takže si přeju zase dalších xy knížek, které potřebuju (jak jinak) :D
    a co si chci kupovata (sama pro sebe) je foťák, už jen kvůli blogu (to hlavně) :)
    Tak ti přeju, aby jsi pod stromečkem narazila na to, co si přeješ nejvíc!

    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to pěkně vymyšlené, já jsem nad věcmi které bych chtěla ani nepřemýšlela a asi ani nebudu. U mě je na prvním místě telefon ale jinak mi nic nechybí. Navíc já o Vánocích stejně nebudu doma, tak co. Já mám ráda praktické dárky, věci které upotřebím a nebudou mi někde ležet ve skříni.

    OdpovědětVymazat
  3. Rada sa inšpirujem pri vianočných wishlistoch :) tiež by som chcela nové štetce, pokukávam po Zoeve :)

    blog FromLenka

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.