Fall new in no.2

13. 11. 2016


Krásný den všem! 
Jsem tu s tradičním new inem, který je tentokrát trošku opožděně, ale jelikož teď budu nakupovat jen dárky, tak listopadový ani nebude. První a největší položkou, kterou tu navíc neuvidíte, jsou maturitní šaty. Původní plán byl si šaty pouze pujčit, ale jelikož jediné šaty z půjčovny, které se mi líbili měli půjčovné tři tisíce! Rozhodla jsem se, že si mnohem raději ty šaty koupím. Po několika denním hledání jsem našla šaty přesně podle mích představ a vy se můžete těšit na celý článek o maturiťáku.

Další věcí je rtěnka od MACu, kterou jsem si dovezla když jsme byli v Praze na školním výletě. Jde o matnou rtěnku v odstínu Mehr, která je naprosto dokonalým odstínem "mých rtů,ale lepších". Pořád jsem nechápala,co všichni na rtěnkách od MACu mají, ale rtěnka se naprosto dokonale nosí a rozhodně to bude jeden z objevů roku.


Konečně se u nás objevila řada od Lorealu na mastné vlasy.Musím říct, že opravdu dokáže udělat hezký objem na vlasech, ale bohužel mi přijde že tento efekt vydrží max den a zatím nepozoruji, že by se vlasy nějak méně mastily.


Nová zásoba Batiste suchých šampónu a nějaký přípravek na objem, který jsem náhodně objevila v drogerii, zatím jsem zkoušela asi jen jednou, takže nemůžu posoudit.


Nákupy opět ještě z výletu, konkrétně z Tigeru. Krásný notes, který tahám všude a konečně jsem i sehnala tyto sponky na podprsenku, které jsem sháněla strašně dlouho. 


Z Ikei jsem si dovezla tento organizér do šuplíku, který jsem také chtěla strašně dlouho, tak sand nikoho neurazí moje ponožky :D  Je sice o něco užší, ale konečně mám v šuplíku trochu pořádek. 


Od maminky jsem dostala tuto nejměkčí, nejchundelatější a nejteplejší deku, která vůbec nešla vyfotit :D Tak alespoň takhle. 


Malý nákup v CA. Pořídila jsem si super teplý svetr, kterému můj spolužák přezdívá "babiččin svetr" :D Nicméně ho teď nosím pořád, protože u nás ve škole je neustále zima a tohle je jediná věc, která mě zahřeje. Popadla jsem i tohle super tričko s rtěnkama, protože já a rtěnky že jo :D



Nutně jsem taky potřebovala nějaké podzimní boty. Tyhle jsem si pořídila v CCC a od té doby jsem na sobě neměla jiné. Jsou strašně pohodlné a díky kožíšku i super teplé, takže naprosto ideální do tohoto počasí. 

3 komentáře

  1. To tričko se rtěnkami musím mít o.O ještě že mám v plánu zítra CA, snad ho tam ještě budou mít :) a ta rtěnka má úžasný odstín :) a babiččiny svetry? Taky jeden mám a úplně ho miluju, to teplo prostě O:-)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. aké pekné veci :) ja som tiež s tou radou Elseve celkom spokojná, ale samozrejme, že vlasy sa aj tak po čase zamastia...a taký podobný organizér do šuflíka z Ikei používam tiež na spodné prádlo a ponožky :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Batiste je jednička, čo sa týka suchých šampónov. Tá mentolková deka vyzerá strašne fajne. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.