TAG: Nežiju jen make-upem

22. 9. 2013

Je to déle jak měsíc,co nebyl žádný tag a když jsem na nějakém blogu objevila tento,nešlo odolat.Takže se na to rovnou vrhnem.

1. Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?


Ne, nedívám se na televizi a ani ji doma nemáme.Chápu, že to někomu může přijít jako něco hrozného,ale popravdě nechápu,na co bych ji potřebovala když mám internet. Zprávy jsou na internetu dřív než v televizi, seriály si na internetu najdu taky a navíc bez reklam.A na film se taky raději podívám na počítači,kde si ho můžu postit kdy chci, jaký chci a nemusí mě ovlivňovat nějaký televizní program.
Jinak ze seriálu už toho moc nesleduji,ale dřív jsem toho sledovala hodně.Třeba jsem viděla všechny díly dr.House,dívala jsem se každý den na Ulici a občas na simpsonovi.Teď už nesleduju nic.Jen se občas podívám na Arrow (mimochodem,to je vážně super seriál). 


2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?


Ano,občas vařím,nebo spíš peču.Nejraději dorty a dezerty. Já totiž strašně miluju jídlo a ráda se dobře najím.Jinak asi jen jedno nejoblíbenější jídlo nemám,ale já jsem masojídek,takže hlavně jídla kde je maso. Například mám rada ryby.zvěřinu,ale taky hodně středomořskou kuchyni a různé mořské potvory.
Z dezertů jako takových pak jednoznačně suflé.Nejlépe to doma udělané.




3. Vysněné povolání?

Když jsem byla malá,chtěla jsem být malířka.Až jsem trochu vyrostla,chtěla jsem být módní návrhářka.Ta se mě teda držela celkem dlouho.Časem mě i ta přešla a nyní se mě drží architekt nebo designér nábytku a  doplňků do interiéru.

Fashion Designer Salary
4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?

Já nejsem jazykový typ a jazyky se učím strašně špatně ale řekněme že ovládám angličtinu a s nástupem na SŠ jsem se začala učit španělštinu,které mě teda baví mnohem víc než angličtina.A jakým jazykem bych chtěla umět?Bohatě by mi stačila perfektní angličtina.


5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?


Za dobrou knížku,nějaké ty fashion kousky,dekorace do pokoje nebo něco na mé tvoření.

6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?

Moc ne.Ze začátku bývám hodně nesmělá a nesnáším to trapné ticho,když si s dotyčným nemáte co říct,protože o sobě vůbec nic nevíte.Když ale člověka trochu poznám už nemám sebemenší problém.

7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?


Rozhodně knížky!Nedokázala bych přečíst jedinou knihu na internetu nebo v čtečce.


8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?

To já nemůžu zas tak posoudit.To ať za mě soudí někdo jiný.Ale podle mého názoru je tou nejhorší asi tvrdohlavost a nejlepší pak odhodlání jít za svým cílem. 

9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?

Záleží spíš na náladě.Ráda si občas(ale to spíš výjimečně) na nějakou diskotéku,nebo tak,zajdu,ale ráda posedím jen tak s přáteli.

10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?

Tak to je hodně těžká otázka.Asi bych více chodila ven,fotila a sportovala.Určitě bych si taky našla čas na malování,které poslední dobou už vůbec nedělám.

Jste na tom v něčem stejně jako já,nebo právě naopak?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.