~Recenze~ MUA tvářenka odstín Bubble Gum

18. 9. 2013



Možná jste na instagramu viděli,že mi přišel balíček z galaxie přání,tak tohle je první věc,kterou jsem si obědnala (tu druhou(lepší) si necháme na později). Tvářenku jsem vybírala celkem dlouho,protože jsem nevěděla,jestli to nebude příliš výrazný odstín,ale nakonec jsem to riskla.


První co mě naštvalo už po otevření balíčku bylo balení.Už po otevření byl obal u otevírací strany naprasklý,ale dokud se to neulomí úplně,trápit mě to moc nebude. Co se mi ale líbí,je vyražený nápis MUA a to,že je poměrně malá.


cena: 60Kč

Teď už k tvářence.Má moc příjemnou konzistenci,které je taková napůl krémová a krásně se nanáší. Tvářenka vůbec nepráší a pigmentace je úžasná,možná až moc.Stačí jí opravdu malinko,takže mi asi vydrží celý život.
Při normálním chození do školy mi na tváři vydrží tak 4-5hodin. Pokud ale máme tělocvik, (2 hodiny) tak méně.



I přesto,že má kratší výdrž jsem s tvářenkou moc spokojená a poměr,cena,výkon úžasná.

Jakou tvářenku nosíte do školy(práce) vy?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.