Shopping day: září 2013

30. 9. 2013

Je konec měsíce a sním další New in.V září jsem se teda rozšoupla,ale teď už asi žádný dlouho nebude,takže si to pořádně užijte.Šetřím totiž na foťák,který bych chtěla k Vánocům a musím si na něj přispět.Takže žádné rozhazování.  



Konečně jsem sehnala svetr.který jsem přesně chtěla.Tenhle je z CA jen za 350Kč.Kruhovou šálu jsem taky nutně potřebovala.Ta je pro změnu z HM za 250Kč. 

jeans Kenvelo 600Kč, leopardí kalhoty New Yorker 800Kč

Moje vysněné kalhoty jen s lehkým leopardím vzorem.


báze pod stíny 100Kč,stíny 60Kč 

Objednávka z eshopu Dermacolu. Nemohla jsem přece zmeškat slevu 200Kč na první nákup.Tohle není celá objednávka.Byly zde navíc stíny a lesk na rty,ale ty už jsou u své nové majitelky.Potěšily i vzorečky.Jen mohli vynechat krém pro velmi zralou pleť, kterou zdovolením vážně nemám.

essence lak 15Kč,UD stíny 160Kč,tvářenka MUA 60Kč,lak Max Factor 200Kč

Pokračujeme v dekorativce.Nejúžasnější a nejkrásnější stíny od UD jen za 160Kč!Tvářenku MUA jste taky mohli vidět v recenzi.Lak od essence jsem našla v nějakém výprodeji jen za 15Kč,no nekupte to.Laky od Max Factoru mě lákaly už dlouho,tak jsem si konečně jeden pořídila.


Nakonec je tady pečující kosmetika.Rozhodla jsem se pořídit pár věcí,které budu mít jen na štětce.Takže tu mám dětský šampón a vlhčené ubrousky.V rossmannu byla sleva na Lilibe tampónky a musím říct že teda nic moc.Když už jsem tam byla,rozhodla jsem se vyzkoušet odličovací pěnu od Balei,recenze určitě bude.Nakonec tu je objev měsíce a to tělové máslo z Lidlu,recenze určitě taky bude. 

Co jste si hezkého v září koupily vy?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.