Random Krušné hory

9. 9. 2013

Na konci prázdnin jsme vyrazili na poslední výlet,a to do Krušných hor.Bylo tam moc krásně,takže jsme si to perfektně užili.

Logicky jsem se asi nejvíc těšila do Karlových Varů,ale bohužel,byla jsem dost zklamaná.Prosím,nesuďte mě za to,co teď napíšu,ale já to prostě tak vnímám.Podle mě je to hezké město.ale působí tak nafoukaným a arogantním dojmem,že jsem nic takového v životě neviděla.A že jsem toho viděla celkem dost! Vše je tam strašně předražené(mluvím o hlavní turistické "oblasti"),dokonce si troufnu tvrdit že i více než v Praze na Václaváku. Všude spousta Rusů,které zrovna v lásce nemám (opravdu nejsem rasista,ale tahle národnost na mě nedělá dobrý dojem),promenádujících se kolem obchodů luxusních značek,koukajích na Čechy jako na nějaký odpad.No prostě hrůza.
Takže já se tam dobrovolně asi v životě už nepodívám,pokud se situace nezmění,ale jestli se tam chystáte,možná budete spokojeni.


slavný grandhotel  Pup














Tak doufám že se vám článek líbil a chápu,že s mím názorem bude spousta lidí nesouhlasit,ale já to tak prostě vnímám.

A zajímalo by mě,jaký máte názor na Karlovy Vary vy?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.