Podzimní novinky a akce z drogérie

15. 9. 2013

Včera jsem byla vážně na skok v DM,jen tak se podívat,co mají nového,takže jsem vám to jen tak rychle nafotila.Upřímně,z novinek,které v poslední době v drogérii jsou mě nezaujalo vážně nic.....ale opravdu nic.Maximálně nalepovací nehty od coloramy,ale já nalepovací stejně nenosím,takže opravdu nic.Nová kolekce od essence mě vůbec nezaujala,ale nebudu vás už otravovat svým pesimismem.

V DM,podle mě,2 velmi zajímavé akce.
















 nové barevné řasenky od Dermacolu

Nové přírůstky do coloramy,třpytové laky a velmi hravé nalepovací nehty.



Teď přejdeme k nové kolekci essence.

Led lampa za 800 set??Tak to bych od essence fakt nečekala.

 Laky s magnetickým efektem.












Tak co říkáte na novinky?

Zaujalo vás něco,nebo jako mě vás novinky naprosto neberou?

1 komentář

Clara in style © . Design by Berenica Designs.