DIY před a po - šperkovnice

26. 9. 2013


Dneska jen trošku kratší článek.Před nedávnem jsem objevila u babičky v mamčině bývalém pokoji tuto super šperkovnici.Skoro nic jí nebylo a vevnitř byla hezky polstrovaná a potažená nějakou lesklou látkou.Byla určena už k vyhození,ale já ji zachránila a rozhodla jsem se,že ji trošku upravím k obrazu svému.

Takže jsem ji celou pěkně umyla,nabarvila a nastříkala bezbarvým lakem.A takto to dopadlo.Co říkáte? Já jsem se svým dílem spokojená.Navíc tady maté názornou ukázku toho,že některé věci prostě nemusíte zbytečně vyhazovat.

Před opravou


Po mém zásahu



2 komentáře

  1. Veľmi pekné :) Podarilo sa ti! :)
    No to áno, niektoré veci nemusíme vyhadzovať, ale tie čo by mali ísť het, tak nejako nejdú. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju a naprosto s tebou souhlasím :)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.