~Recenze~ zkouška vzorečků: Nivea BB cream 2.díl

5. 9. 2013


Léto už skončilo ale mnoho z nás určitě nehodilo BB creamy do šuplíku a jsou jejich věrnými stoupenci dál.Dnes tu jsem tedy s recenzímí na Nivea BB krém.Dostala jsem ho ve vzorečku opět k nějakému časopisu.Opravdu mě potěšil fakt,že i vzoreček měl oba 2 odstíny (tmavý a světlý).


Na začátku léta,když jsem nebyla opálená,jsem vyzkoušela světlý.Ten mi upřímně vůbec nevyhovoval. Na mě byl žlutý,krytí prakticky žádné,výdrž taky naprd. Určitě je potřeba trochu pudrovat.Jediná výhoda byla,že nedělal mapy ,hydratoval a byl na pleti příjemný.S tím jsem tedy spokojená nebyla.

O prázdninách (konkrétně na dovolené v Itálii),když jsem se opálila,rozhodla jsem se vyzkoušet ten tmavší,který k mé opálené pleti šel naprosto perfektně.Navíc měl odstín do růžova,což mi vyhovuje.Hezky dokázal pleť sjednotit.Krytí samozřejmě nebylo nijak velké,ostatně to u žádného bb krému,ale něco málo zamaskovat dokázal.Opět hezky hydratoval,nedělal mapy(určitě taky potřeboval zapudrovat)pěkně se roztíral i prsty.Trošku i rozjasňoval.


tmavší odstín 

Konečný verdikt tedy zní:
Velmi mě překvapilo,že se odstíny chovaly odlišně.Světlejší odstín bych si určitě nekoupila,nad tmavším uvažuju,ale to až příští léto

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.