Podzimní wishlist

24. 9. 2013

Po dlouhé jsem tu s wishlistem,aneb po čem mé srdce toužím.Některé věci už mám,některé pravděpodobně ani mít nebudu,ale přece jenom.Co kdyby náhodou.




1.Kalhoty se vzorem     

Dlouho jsem nějaké takové hledala.Strašně se mi líbily ty z Manga,ale bohužel se už neprodávají.Tak jsem za ně hledala nějakou náhradu.Nakonec jsem objevila v New Yorker takové černé s leopardím vzorem,který je takový nenápadný a z dálky nejde ani vidět.Přesně jak jsem chtěla.                            

2.Kožešinová vesta

Tady se mi taky moc líbila.No ale jelikož jsem zatím nenašla takovou,která by se mi líbila a nestála 2000.Takže si ji asi nekoupím,a navíc nevím jestli by mi slušela.

3.Vínový svetr

4.Jednoduchý svetr 

Nejlépe pořádně huňatý aby mi v zimě bylo pěkný teplo.

5.Zlatá gumička do vlasů  

 Tak tu už mám vyhlídnutou pěkně dlouho,tak doufám,že si ji konečně koupím.

6.Kruhovou šálu   

To je spíš nutnost abych měla co ke křiváku.

7.Křivák  

Tak ten už mám :) ale to až v Shopping day.   

8.Zlaté šperky   

Nejlíp zlatý řetěz a případně nějaký náramek.  

A  co si vy chcete koupit na podzim?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.