Jak to bude dál? + vyhlášení giveaway

3. 9. 2013


Takže dnes to bude takový spíše takový povídací článek,takže koho to nezajímá,nechť článek zavře. Začnu asi tím,co vás zajímá víc,a to vyhlášením giveaway.Musím říct,že jsem mi udělaly ohromnou radost a blog má už 40 čtenářů! Všechny komentáře jsem pečlivě přečetla a do losování zapojila jen ty,které opravdu těch pár vět, co se jim líbí a co ne,napsaly.Nakonec jsem vylosovala vítězku.
Kterou se stává..............Veronika!




Moc jí gratuluji a jak už jsem psala na Facebooku,napsala jsem jí email,takže pokud do 14 dnů neodpoví,bude nové losování.



Tak to bychom měli a jedeme dál.
První den školy jsem začínala na nové škole,na gymnáziu.Což znamená mnohem více učení,dojíždění (které jsem doteď řešit nemusela) atd. V blogování chci samozřejmě pokračovat dál.

Můžete se těšit více DIY návodů,které jsem očividně dost oblíbené a které budou nově formou videa.V zásobě mám asi 10 návodů,které jsem natočila už o prázdninách,protože mi bylo jasné,že to ve školním roce moc stíhat nebudu.
Mám taky spoustu nápadů na nové články a čekejte i zajímavé typy pro začátečníky.

Tak to by bylo pro dnešek vše a až vás bude třeba(někdy) 100,těšte se na další giveaway.

2 komentáře

  1. Gratulujem! :) A dúfam, že si si v škole užila tie prvé dva dni, pretože ostatné budú len horšie :D Nie, nie, tak ako ty, dúfam, že nebudú :D .. tvoja prváčka z gymka gagls :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, zatím užila a nemám si na co stěžovat :) ale to se samozřejmě časem teprve uvidí, jestli budu spokojená nebo ne.

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.