Můj ježíškovský wishlist

3. 12. 2013

Vánoce se nám rychle blíží a konečně se i mě podařilo sesmolit nějaký ten wishlist,co bych si přála pod stromeček já.Většina věcí už je stejně doma,nebo čekám její příchod.
Galaxy šátek
Dlouho jsem nějaký vhodný sháněla a konečně jsem narazila na jeden v Terranově a ještě k tomu za polovinu,takže už je můj.

Šaty na ples
Ze všech které jsem na internetu viděla se tyto podobali těm mým asi nejvíce.Až na to,že na těch mých není ta hrozná kytka a mají krásnou lososovou barvu.

Diář
Sháním nějaký,který bude mít výměnné listy,ale stále jsem nenarazila na nějaký,který by se mi fakt líbil.Na ukázku jsem sem dala tenhle z Filofaxu,ale mít opravdu si ho koupit neplánuju,

Kabát z Mohita
Kabát do kterého jsem se zamilovala na první pohled.Když jsem se ale podívala na cenovku kde byly napsány 2000 trochu mě to odradilo.Toto já za kabát nedám. Nicméně jsem na něho nemohla přestat myslet a stále jsem zvažovala, jestli si ho přece jenom nekoupím.Když jsme asi po 2 týdnech kolem Mohita procházeli, chtěla jsem se jenom ze zvědavosti podívat, jestli ho tam stále mají a hele! Byl zlevněný  a 1300! To už jsem pak neváhala.

Stříbrné psaníčko
Když už jsem si koupila ty šaty, ráda bych si k nim pořídila stříbrné psaníčko. Zatím jsem se jenom tak zběžně dívala na internetu a ani jedno nebylo podle mých přestav.

Lush balistik
Věc,kterou chci vyzkoušet už dlouho.U nás Lush není a přes internet se mi objednávat nechce.Tak snad se zadaří,až pojedeme před Vánocemi do Vídně.

Stětce Is mine
Štětců mám zatím jenom pár,a tak jsem se rozhodla že si budu pro začátek přát tuto sadu.Dlouho jsem taky uvažovala nad Hakurem,ale nakonec jsem usoudila,že pro začátek je toto dostačující.

Svíčka
Posledním přáním je nějaká voňavá svíčka v hezkém obalu.Tu mou nejoblíbenější už mám skoro vypálenou,tak jsem zvědavá,která se stane jejím nástupcem.

Co je na vašem vánočním wishlistu?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.