DIY vánoční stromeček 3x jinak

8. 12. 2013

Dnes na adventním věnci zapálíme už druhou svíčku tak je čas začít s vánoční výzdobou.Proto vám dnes přináším 3 jednoduché návody na 3 stromečky,které můžete různě rozmístit po bytě a navodit si tak vánoční atmosféru.


První návod je asi ze všech nejjednodušší a všechny věci má asi každý doma.Budete potřebovat tvrdý papír,nůžky,izolepu,lepidlo a bavlnku.Nejlépe nějakou střapatou,jakou mám já.

Smotáte list papíru a hrany spojíte izolepou 

Do vzniklé mezery vlepíte část druhého papíru a opět slepíte

Konce zarovnáte tak,aby kužel stál


a nakonec celý kužel namažeme lepidlem a omotáte bavlnkou

A je hotovo! Stromeček můžete jakkoli dále ozdobit,ale já jsem si ho nechala takto.


Druhý stromeček je trochu o trpělivosti a je vyrobený ze starých knížek,takže skvělá recyklace.A návod bude tentokrát formou videa.





Poslední stromeček je vyroben skoro ze samých přírodnin.Vše,co budete potřebovat vidíte na obrázku a pokud nemáte polystyrenový kužel,můžete si ho vyrobit podle postupu z prvního návodu.

Návod:
Stromeček přilepte do květináče a kužel polepte oříšky,šiškami,mandlemi.....prostě čímkoli,co máte doma.Nakonec kužel přestříkejte barevným sprejem.Můžete přilepit na špičku i hvězdičku jako já.

PS: Na lepení je nejlepší tavicí pistol,ale pokud ji doma nemáte doporučuji lepidlo Kanagon. 



Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.