Prosinec 2013: Můj první Ladybox a jedno menší zklamání

19. 12. 2013


A je to tady.Konečně jsem i já vyzkoušela Ladybox.Plánovala jsem to už dávno před tím,ale říkala jsem si: Ne,počkám na vánoční edici.Na tom si dají určitě záležet.Takže jdeme na to.


Jako první na mě po otevření Ladyboxu vykoukla spousta v vzorečků. Mixu jsem zatím nezkoušela, takže ráda zkusím. Palmers mě upřímně moc neláká ale budiž a  na Natura Siberica jsem taky zvědavá. Já jsem ve svém boxu našla vzorek masky a krému na ruce. I když upřímně jsem čekala něco víc, když byla avizovaná v emailech.



Věc,která mě zklamala asi nejvíce je tenhle sprcháč od Ziaji. Tahle značka mě opravdu vůbec,ale vůbec nebere.Vůně je celkem dost umělá,ale i tak ho samozřejmě nějak spotřebuju. Takže to nezachránilo ani to,že tento produkt můžeme získat pouze díky Ladyboxu.



Vím, že Palmers má hodně odpůrců a hodně slečen si stěžovalo na to,že je v boxech prakticky pořád. Takový problém já tedy nemám,protože je to můj první box. Mě tohle tělové mléko v boxu celkem potěšilo. Myslím, že to bude hlavně super věc na cestování,díky malému balení. Zatím jsem ho zkoušela jen na ruku a byl celkem příjemný.Vůně se mi teda moc nelíbí ale i tak jsem na něj zvědavá. 


Lak od Jordany potěšil hodně.Pískové laky od GS jsem si oblíbila a když jsem zkoušela tenhle na jeden nehet nevypadal vůbec špatně,ale pískový efekt mi teda přišel jemnější než u GS.Je sice pravda že toto není barva, která byla se hodila do vánočního ladyboxu,ale na léto to bude super barva.


Tak toto beru spíš jako bonus.Ovocné sušenky nemám ráda a obecně jsem proti jídlu kosmetických krabičkách.Asi někoho podaruju.....


Moje první věc od Anatomicals. Je to dezinfekční gel na ruce, nic co by mě nějak nadchlo, ale ani urazilo.Určitě to bude opět super na cesty a má krásnou citronovou vůni.




Oční stín od Cosmetika také potěšil. Mě teda tyhle super přírodní a veganské věci neberou ale stín hezký.Sice nic na denní nošení a občas se určitě bude hodit. Ostatně, hnědých stínů mám dost.
Pzn.: Jediné, co mě vážně štve je to to, že k němu není obal...




Věc, která mě potěšila ze všeho nejvíc.Originální štětec s logem Ladyboxu. Je krásně jemný a celkem i hustý, takže uvidíme jak si povede.


Na závěr kartička.... 


Objednali jste si Ladybox? Jste s ním spokojené? 
Pokud jste neobjednávaly, jak by se líbil vám?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.