Co přinesl ježíšek?

27. 12. 2013

Protože byly Vánoce a ježíšek,tak dnes to bude spíš takový krátký očumovací článek,co ježíšek přinesl mně. Já sama strašně ráda tyhle typy článků ráda čtu.......nebo se spíš dívám na fotky. Letos jsem musela být asi vážně hodná, protože ježíšek přinesl přesně to, co jsem chtěla a dokonce i něco navíc.

 Krásný řetízek (Mohito) a kovová gumička (HM) do vlasů od kamarádky,kterou jsem už dlouho chtěla.


Naprosto boží šaty,které jsem si samozřejmě vybírala já,ale prostě.....jsou konečně moje!

A samozřejmě k šatům jsou potřeba lodičky a psaníčko.



 Kabát z Mohita a galaxy šátek z Terranovy,jediná věc,která se mi z galaxy věcí fakt líbí. 

Další zásoba sladkostí....to mi vydrží snad do příštích vánoc.

Nakonec je tu dárek,který jsem naprosto nečela.Hi-fi věž,kterou jsme měly v pokoji si sestra odvezla k sobě do bytu a já jsem dostala novou! Samozřejmě lepší :)

Co jste dostaly k Vánocům vy?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.