Happy new year

31. 12. 2013

Happy New Year 2014

Tak a další rok je zase za námi.Abych vám řekla pravdu, ubíhá to strašně rychle.Celkově považuji rok 2013 za úspěšný.Nejprve jsem oslavila své 15 narozeniny a dostala jsem se na vysněnou školu.Za odměnu jsme si s mamkou užily krásných pár dní v Paříži.Ještě před letními prázdninami jsem viděla Partičku na živo a o prázdninách jsem se podívala do Říma.

Takže...já doufám, že i váš rok 2013 byl takhle úspěšný a chci vám popřát všechno nejlepší do nového roku.Hodně štěstí,zdraví,úspěchů a vůbec ať se vám splní vše, co si budete přát.
A já doufám,že se zde budeme virtuálně setkávat i v roce 2014.

New Year's Party Table #newyears #party

1 komentář

  1. Přeju ti krásný Nový rok 2014!:)

    http://charmed-all.blog.cz/1312/happy-new-year-2014

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.