Předsevzetí do nového roku

3. 1. 2014

Já nevím jak vy,ale já si předsevzetí do nového roku nedávám. Vždycky mi to přišlo zbytečné a stejně se většině lidí nepodařilo předsevzetí naplnit. Letos jsem se ale rozhodla to změnit. Přece jenom, cíl je základ úspěchu, ne? Proto jsem se zamyslela nad tím, co bych opravdu chtěla změnit, na čem potřebuju zapracovat a sesmolila jsem svých 10 předsevzetí.  

Více se učit, to je pro mě na prvním místě. Ne, že bych měla nějaké extra špatné známky, ale vylepšit bych je určitě chtěla.

Tohle přání se mi doufám vyplní už v březnu. Původně jsem ho měla dostat na vánoce, ale protože foťák, který jsem měla vyhlédnutý prostě přestaly vyrábět a stáhly ho z prodeje, rozhodla jsem se s nákupem počkat. 

 Bod na kterém už jsem pomalu začala pracovat.Mám ráda čistý minimalismus,takže vše v černo-bílo-stříbrné.


To jsem chtěla vždycky. Buď ve foto kabince nebo přes Printic.

 
Já si nemůžu pomoct, ale já to prostě musím mít.

Dřív jsem četla opravdu hodně, ale poslední dobou na to vážně kašlu, takže to bych chtěla napravit.

S nástupem na střední školu jsem dost omezila pohyb, takže bych chtěla začít pravidelně běhat nebo cokoli jiného, hlavně ať se hýbu.

Dáváte si předsevzetí do nového roku? 

2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.