2013: To nejlepší a nejhorší z dekorativní kosmetiky

6. 1. 2014


Dnes jsem si pro vás připravila mega dlouhý článek toho,co jsem za rok 2013 vyzkoušela. Přidám ale navíc i to nejhorší, aby jste se vyvarovaly případným zklamáním. 
Pzn.: Tento článek bude rozdělen na dvě části, na dekorativní a pečující kosmetiku.


Začneme teda tím lepším, a to objevy z dekorativky.

Zleva: essence-studio nails high gloss, Maybelline Colorama č.214, GS- Enamel č.141,Star č.07
1. Laky
Tady vidíte moje největší oblíbence za minulý rok. Coloramu od Maybelline všichni znáte, nově mají i pár třpytivých laků pod názvem Brocades,které musím určitě vyzkoušet. Dalšími oblíbenci jsou laky od GS, ať už pískové,nebo normální. Před pár dny jsem zamilovala do 141.Což je naprosto krásná barva a plánuju k ní i článek s líčením.Z barevných laků je tu jako poslední Miss Sporty metalický lak,který je taky super.
Všechny zmiňované laky mi vydrží cca. 5 dní, možná i déle a kryjí v jedné maximálně dvou vrstvách.

Nakonec jeden topcoat od essence. Pro mě asi nejlepší věc, kterou od essence mám.Laky po nanesení topcoatu mnohem déle vydrží a krásně se lesknou. Topcoat sám o sobě má gelovou konzistenci a celkově na nehtech vypadá trochu jako gelové nehty.Prostě super lak.

Zleva: Maybelline-Colorama č. , MUA 
2. Tvářenky
Nejoblíbenější byla jednoznačně Colorama, což je tvářenka, která se hodí naprosto ke všemu. Hned za ní je MUA, kterou jsem nosila spíš v té teplejší části roku. Na obě jsem psala recenze, takže Colorama zde a MUA  zde.



Zleva: Maybelline Affinitone cocealer, Dermacol Imperial make up 
3. Makeup a korektor
Jednoznačně nejlepším makeupem se stal tenhle od Dermacolu, který je poslední dobou na blozích dost probíraný. Já jsem s ním naprosto spokojená. Je lehký,hezky sjednotí, má podtón do růžova a celkem i vydrží. Z korektorů je to pak Affinitone od Maybelline který hezky kryje, má světlou barvu a vydrží vám vážně dlouho. Já jsem ho kupovala někdy v lednu, používala jsem ho prakticky každý den a pořád ho tam zbývá až,až. 

Zleva: Basic - odstín č.06, Catrice -Liquid Metal , Maybelline - Color tattoo odstín č.05 Eternal Gold
4. Stíny
Basic stíny mám ráda z jednoho prostého důvodu. Jsou málo pigmentované a přesně po těchto jsem sáhla ve dnech, kdy jsem vůbec nestíhala. Jednoduše jsem prstem ve stínech zakroužila,plácla to na víčko a mohla jsem jít bez toho, aniž by to vypadalo blbě. A vydrželi celý den. Stíny od Catrice mám sice jen krátce, ale už teď můžu říct, že jsou úžasně pigmentované a vydrží. Nakonec je to Color Tattoo, které všichni dobře znáte a není k němu nutné snad nic říkat.


Zleva: Balzamiss,Maybelline- baby lips č.2 Pink Punch, Dermacol- Lip Sediction č.2
5. Balzámy a rtěnky
Teď nevím, co napsat. Oba balzámy hezky hydratují a dodají rtům lehkou barvu.To je věc, kterou u balzámu vyžaduji a tu oba splnily na jedničku. Rtěnka hydratuje méně, ale je to rtěnka. Ze rtů mizí rovnoměrně a nevysušuje.

Max Factor- 2000 Calorie Waterproof, Maybelline- Rocket volum express
6.Řasenky
Na 2000 Calorie byla recenze zde. Rocketka je pro mě zatím nejlepší nevoděodolná řasenka kterou jsem kdy měla. Hezky mi řasy prodlouží,neopadává,nedrolí se. Hodně lidí si stěžuje, že jim jde špatně odlíčit, ale já s ní nemám sebemenší problém (odličuji Ryorem).
7.Štětec
Recenze už také byla....zde.Prostě za tu cenu úžasný štětec.



Teď ta negativní část.

Zleva: Dermacol eyeshadow base,Maybelline- The Colossal volum esxpress, Urban Decay ods. Baked
1.Oči
Bláhově jsem si myslela že mi báze z drogerky pomůže k větší výdrži stínů.Absolutně nulový výsledek. S tím, že nezvýrazní barvu jsem se smířila, ale že i výdrž bude stejná jako bez báze, s tím už se nesmířím. Colossalka je z jedné strany super řasenka,která mi udělá krásný, hustý řasy. Z druhé strany se mi ale drolí a když ji večer odličuju, je tam řasenky možná polovina z toho, co jsem na řasy nanesla ráno. Stín od UD je věc, která mě strašně zklamala. Pigmentace úžasná, balení krásný, konzistence krásně máslovitá. Vše je prostě skvělý, ale nevydrží. Mě se zkrátka slévají do vrásek tak po 3 hodinách a je jedno,jestli pod ně dám bázi od Dermacolu,od NYC (tu z paletky stínů),korektor nebo vůbec nic. 

Zleva: Yves Rochel- tuhý korektor, IQ Cosmetics
2.Tvář
Korektor skoro na nic. Kryje až v několikáté vrstvě,trochu zvýrazňuje póry a trochu zalézá po nějaké době do vrásek. Nejsem s ním moc spokojená a znovu,bych si ho rozhodně nekoupila.Ten bronzer od IQ cosmetics prostě nevydrží! Ach jo,jak mě to štve.Recenze zde.

Zleva: Dermacol Love lips, Essence- nude glam
3.Rty a nehty
Přesto, že s Love lips nejsem tak nespokojená jako jiní,stále je to pro mě propadák. Má strašně divnou konzistenci,okopírované balení od Baby lips a skoro vůbec nehydratuje.Lak od essence je kapitola sama o sobě.Schne pomalu,nevydrží,nekreje.To je důkaz, že laky od essence se liší kus od kusu.Ještě že tehdy stál ve výprodeji jen 15Kč.

Jaké jsou vaše objevy za rok 2013? A které vás naopak nejvíce zklamaly? 

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.