~Recenze~ sada štětců Is mine

29. 1. 2014


Sice jsem říkala, že recenze už nebudou, ale nějak mi to nedalo a občas se tu přece jenom nějaká objeví. Zdaleka to nebude na každý produkt, který jsem si koupila, ale spíš na věci které mě vyloženě zklamaly, dražší věci, sady, a také shrnující recenze celou řadu/limitku od určité značky. No a samozřejmě vypotřebované produkty.

Nicméně dnes to bude na sadu štětců Is mine,kterou jste už mohly vidět v článku "Co jsem dostala na vánoce". Já jsem sadu objednávala na muashop.cz, kde si můžete objednat sadu ve všech dostupných barvách. Sada je na objednávky,takže skladem ji nemají, ale do měsíce určitě dorazila. Dá se ale sehnat i na ebay a podobných serverech.
Sada obsahuje 13 štětců a stála 550Kč, takže vás jeden štětec stojí zhruba 42Kč a takový nekoupíte ani od essence.


Štětce přijdou v "koženém" pouzdře,který drží pohromadě pomocí dvou "čudlíků"(?) na bocích a dá se tedy rozdělit na 2 poloviny a použít i třeba jako stojánek. Celkově se mi moc líbí, je bytelné a dobře udělané.  


Začnu tedy štětci na oči,kterých je celkem 8,když tedy počítám i kartáček na řasy nebo obočí.

V sadě jsou 2 blending štětce,jeden menší a větší.Oba mi přijdou naprosto skvělé.Jsou pěkně husté,jemné. I když přece jenom mám raději ten menší.Oba dva stíny hezky rozblendí a jediné,co bych jim přece jenom vytkla je, že některé štětinky trochu odstávají. 


Dále tu jsou dva štětce na linky. Já tedy linky moc nenosím a když už,tak používám ty v peru. Já je ale používám na obočí nebo a nebo na stín podél spodních řas.Oba jsou jemné a hezky tenké. Ke kartáčku na řasy nemám nic co bych dodala a na tom snad ani nic zkazit nedá.


Dalším štětcem,nebo spíš štětečkem je tenhle na rty.No,co k němu říct.Je v pohodě,nevypadl z něj ani jeden chlup,je příjemnej.



Teď se přesuneme na štětce na tvář.
Začnu teda štětcem na pudr,který je podle mě ze všech štětců nejhorší.Přijde mi málo hustý,trošku i hrubý a celkem dost z něj padaly chlupy.Na první fotce ho vidíte v porovnání s mím Bipa štětcem na pudr,který je vážně o dost lepší a nijak drahý.Bližší recenze tady

Štětec na tvářenku mi přijde naopak super.Dobře se s ním pracuje,je jemný a huňatý.Jediné mínus je,že některé chlupy dost odstávají,ale i tak ho používám každý den.


Po štětci na pudr je tenhle stipple brush druhý nejhorší.Je dost řídký a díky tomu se s ním celkem špatně pracuje a hodně se ohýbá.


Nakonec je tu plochý štětec na makeup.Proti tomu nemám žádnou výtku.Je jemný,hustý,dobře se s ním pracuje a je to další štětec který používám opravdu každý den.


Sigma                                                                        Is mine

A jak bych sadu celkově ohodnotila?Myslím,že je to naprosto skvělá sada pro někoho, komu se za štětce nechce dávat moc peněz. S touhle sadou si vystačíte na jakékoli líčení. Jediné co bych doporučovala si k sadě ještě přikoupit je štětec na pudr a makeup, ale jinak bych sadu ohodnotila za ty peníze jako velmi dobrou.

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.