♦ líčení ♦ ve stříbrné, třeba na ples+líčení kamarádky

1. 2. 2014


Protože je plesová sezóna v plném proudu, tak dnes to bude trošku na plesové vlně a pokud přemýšlíte, jak se právě na další ples nalíčit, mám pro vás takový malý typ. Navíc mám ještě ukážu fotky kamarádky, kterou jsem líčila také. 

Ale začneme návodem. Na celé moje líčení jsem použila:

Catrice liquid metal- 010 Look me in the ice
Dermacol trio eyeshadow- 6 Deepest Rose
No name stín (upadlo mi víčko)
Dermacol eyeshadow base
Maybelline Colossal volum expres mascara



Začala jsem samozřejmě bází.Potom jsem přes celé víčko jsem nanesla No name stín a pořádně rozblendila okraje. Na řadu přišel šedý stín z tria od Dermacolu, který jsem nanesla do ohybu víčka a opět rozblendila. Nakonec jsem stín od Catrice nanesla od koutku asi po jednu třetinu víčka a také jsem jím namalovala spodní linku, kterou jsem na konci domalovala šedým stínem z tria od Dermacolu.Vše samozřejmě zakončíme řasenkou a pokud chcete dodat líčení ještě větší šmrnc, použijte umělé řasy. 


___________________________________________________________________________________________________________

Maybelline color tattoo - 65 Pink Gold
Catrice liquid metal - 010 Look me in the ice
Dermacol trio eyeshadow - 6 Deepest Rose
Dermacol eyeshadow base
Max Factor 2000 calorie waterproof mascara


Kamarádčino líčení bylo celkem podobné jako to moje, akorát si ho přála v lehčí verzi. Jako základ jsem samozřejmě použila bázi a ještě jsem to pojistila Color tattoo. Potom následoval šedý stín z tria do ohybu, který jsem stáhla trochu i pod oko. Zakončila jsem to opět stínem od Catrice do koutku a samozřejmě řasenkou.

Nakonec pár fotek jejího krásného účesu a celého líčení.


Jak se líčíte na ples vy?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.