Itálie,lyžování a nepovedený nákup v Kiku

8. 2. 2014


Tak sem zpátky z lyžovačky v Itálii. Co dodat, bylo tam krásně. Jen počasí kdyby bylo lepší (tyhle fotky jsou z prvních dnů, pak už by jste toho na fotkách moc neviděli). Dnes se asi moc rozepisovat nebudu, vy se jen kochejte a já si jdu užívat posledních pár dní jarních prázdnin.





Večerní návštěva blízkého městečka Brixen. Na programu byla samozřejmě povinná zastávka v Kiku.  Bohužel jste se tam dostali až chvíli před 7 večer a jakmile odbyla 7 hodina, všechny obchody se zavřely a samozřejmě i Kiko, což mě teda dost nakrklo protože nám zavřeli prakticky před nosem. No co se dá dělat,snad příště. Dole můžete vidět můj wishlist, co jsem měla v plánu si v Kiku koupit. Nakonec jsem si alespoň udělala radost a v Eurosparu jsem si koupila  Maybelline 10 hour stain gloss na který bude asi recenze, ale zatím jsem z něj dost rozpačitá.









Chystáte se někam o jarních prázdninách? 

Nebo co by jste mi doporučily si koupit v Kiku?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.