Tipy na filmy pro volnou chvíli

10. 2. 2014


Venku stále počasí na nic, takže dnes vám přináším pár tipů na zajímavé filmy, které jsem si vážně oblíbila a viděla jsem je už několikrát. Většinu budete pravděpodobně znát, ale přece jenom....Taky mi můžete napsat, jaké jsou vaše oblíbené filmy, protože mě už nějak docházejí nápady.


Krásný film s úžasnou Anne Hathaway, který si zamilují určitě milovníci módy. Děj je jednoduchý a moc nekomplikovaný ale to určitě neubírá na jeho kvalitě a je to moc hezky zpracovaný.Dokonce Meryl Streep, která ve filmu hraje šéfredaktorku módního časopisu získala díky tomuto filmu Zlatý glóbus.

Let's dance

Série tří filmů o tanci, kde se studenti připravují na taneční soutěž. Osobně za nejlepší považuju dvojku, ale skvělé jsou vážně všechny. Všechny díly jsem viděla už několikrát ale tohle se vážně neomrzí


Footloose

Další taneční film, tentokrát ale z trochu jiného prostředí.  Ren Mac Cormack se přestěhuje do malého městečka Díky nehodě jsou zde zakázány všechny taneční akce, což se ale rychle změní. Film, který mám snad ještě raději než Lets dance.
PS: Tanec Footlose je vážně boží!


Taková spíš klasika, která se nikdy nemrzí. Sice je to spíš vánoční film,ale já se něj můžu podívat klidně i v létě. Prostě, pokud jste ho neviděli tak ho rozhodně musíte vidět.



Tenhle film znají snad všichni takže není co dodat.Mimoňi forever! 



Pokud máte rádi akčňáky tak toto je něco pro vás.Třídílný film se skvělým obsazením např. Juliou Roberts, Bradem Pittem nebo Georgem Cloonem kdy se parta kamarádů rozhodne vykrást najednou tři kasína. A tenhle film je vážně napínavý až do poslední chvíle. 

Hlavní foto k filmu

Nový český film,který po spoustě nudných a nepovedených českých filmů konečně stojí za to.
Na tomto filmu jsem byla i v kině a smála jsem se vážně od začátku do konce. 
Hlavní foto k filmu
Úžasný film se skvělým Johnnym Deppem a Angelinou Jolie. Přijde mi to jako taková akční komedie, kdy se Johnny jako turista zaplete zamiluje do Jolie a zaplete se tak do věcí, o kterých neměl mít ani tušení.

zdroj fotek: 1| 2| 3| 4| 5| 6| 7| 8

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.