~Recenze~ Baby lips vs. Love lips

21. 2. 2014


Dnes tu pro vás mám menší recenzi nebo spíše porovnání dvou nápadně si podobných barvících balzámů na rty, které byly jednu dobu v blogerské sféře probíranými. To největší šílenství už opadlo, a to je možná důvod, proč jsem se rozhodla tento článek napsat.


BALENÍ

Na první pohled je snad viditelně znát, že obě balení jsou si velice podobná.Co se ale týče materiálu z kterého jsou oba vyrobeny, tak každý je úplně jiný. Balení Maybelline je mnohem bytelnější a pevnější oproti Dermacolu, které je vyrobené z nějakého laciného plastu.Balení Maybelline má navíc i vnitřní bílý obal zatím co Dermacol jen holou tyčinku. Co musím jako jediné u Dermacolu pochválit je balzám ve tvaru srdíčka.

MNOŽSTVÍ a CENA

Dermacol - 3,5 g za 79g
Maybelline - 4,4 g za cca. 100Kč


VŮNĚ

Musím říct,že ta mě u Dermacolu vůbec nenadchla. Příchuť by měla být jahodová, ale já v tom jahody necítím ani náhodou a vůně mi přijde dost chemické.Nevím teda jak u jiných příchutí, ale tahle je vážně děs. Oproti tomu Maybelline má hezkou opravdu ovocnou vůni.
Na rtech nemá ani jeden žádnou chuť,což beru jako výhodu.

KONZISTENCE

V tomto ohledu vede opět jednoznačně Maybelline. Oproti Dermacolu mi přijde hutnější,ale hezky se po rtech roztírá. Dermacol je naopak až strašně moc tekutý a přijde mi, že kdybych ho měla v létě hozený někde v kabelce, tak se mi okamžitě rozteče.



PIGMENTACE

Ta mi přijde o trochu lepší u Dermacolu ale posuďte sami podle obrázku.
Pozn.: Na obrázku jsou oba balzámy naneseny v několika vrstvách,aby šla barva vůbec vidět,jinak na rtech samozřejmě tak silná není.



VÝDRŽ
Ta mi přijde u obou balzámů stejná. Samozřejmě výdrž není nějaká dlouhotrvající ale jedno napití přežijí oba a tak odhadem bych řekla že možná tu hodinu vydrží a ze rtů se ztrácí rovnoměrně.

Takže abych to nějak uzavřela.Jednoznačně mi přijde lepší než Dermacol, který mi přijde dost předražený na tu kvalitu a myslím, že by ho možná předčil i balzám od essence za třicet korun.

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.