Recept: 2 minutes Nutella cake

4. 2. 2014


Jestli vás, stejně jako mě, často takzvaně "honí mlsná" a patříte mezi milovníky Nutelly, kteří si občas neodpustí tento sladký hřích? Pukud jste odpověděly ANO alespoň na jeden ze dvou zmiňovaných, mám pro vás dnes takový rychlo recept který stihnete maximálně za 5 minut.Je to opravdu naprosto jednoduché, rychle, ale hlavně strašně dobré. Na tenhle recept jsem narazila úplnou náhodou a ani už nevím kde, možná na Pinterestu? Zkrátka, když jsem ho uviděla, musela jsem to prostě zkusit a rozhodně nelituji. Když jsem třeba kamarádce řekla o co jde a dávala jsem jí ochutnat, netvářila se zrovna nadšeně ale stejně jako já, si to prostě zamilovala. 

Budete potřebovat:
hladkou mouku
cukr moučka
nutellu
vajíčko 
hrnek
lžíci


Do hrnku rozklepněte vajíčko,přidejte 2 lžíce mouky, 2 lžíce cukru a lžíci nutelly.



Vše pořádně rozmíchejte až vám vznikne podobná hmota, kterou vidíte na obrázku.


Pak už stačí jen dát hrnek na 2 minuty do mikrovlnky. Vůbec se nelekejte toho, až vám začne těsto bublat a potom také trochu "vyroste".


A je hotovo, jednoduché, že?




3 komentáře

  1. mňam, to vyzkouším, už si opisuju recept, díky ! :-) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. bohúžel, mě se to vůbec ale vůbec nepovedlo :-D podobalo se to spíš plesnivé houbě než buchtě, nevím kde jsem udělala chybu :/ :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je zvláštní,já jsem to dělala už několikrát a zatím se mi nic podobného nestalo,nebylo třeba zkažené vajíčko? :D Nebo to třeba nebylo málo "upečené?"Protože jinak nevím,kde by mohla být chyba...

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.