Módní trendy na jaro/léto 2014

19. 2. 2014

Uplynulo skoro půl roku od prvního článku o módních trendech pro nadcházející období, a který je jeden z vůbec nejčtenějších,rozhodla jsem sepsat další.Já sama se ráda dozvím, co se bude nosit, tak proč se o to nepodělit s vámi? Musím říct, že když se podívám na první článek o trendech,všechny se opravdu vyplnily, což mě samozřejmě těší protože jsem vám nedávala žádné klamné informace.

Všechny trendy jsem si pečlivě ověřovala  z mnoha zdrojů a vybrala jsem ty, které se objevovali nejčastěji a myslím,že se máme na co těšit a léto bude plné zářivých barev a divokých vzorů.

Modrá
Nic moc pro mě.Královská modrá se mi sice strašně líbí ale nějak ji vůbec nenosím a navíc mi modrý nesluší....teda alespoň já si to myslím.

kalmanovich3

                          Kalmanovich

mkors7
Michael Kors


Metalické odstíny
Opět nic pro mě.Mě se tyhle blýskavé a lesklé věci prakticky vůbec nelíbí.

marant14
Isabel Marant
tory1
Tory Burch

Celá v bílé,černobílá
U mě velmi vítaný trend.Bílou mám čím dál tím raději a černou samozřejmě taky.Sice moc nemusím čistě černobílé outfity ale když se oživí nějakým barevným kouskem vypadá to podle mě úžasně.

marant9
Isabel Marant
kalmanovich6
Kalmanovich
Pastelové barvy
Na to se těším také moc.Pastelově  růžová je jediný odstín růžové který se mi opravdu líbí a takový pastelově modrá nebo tyrkysová je taky úžasná.

marant19
Isabel Marant
karenwalker7
Karen Walker
Oranžová a červená a růžová
Noc pro mě.Oranžovou nesnáším,červenou nosím jen výjimečně, i když něco se mi vážně líbí a růžovou nosím hoodně málo.

kalmanovich4
Kalmanovich
karenwalker1
Karel Walker
delpozo8
Delpozo
Přírodní odstíny
Nic, co bych nějak extra preferovala ale musím říct, že ty šaty od Valentina jsou vážně úžasný.

valentino5
Valentino
mkors2
Michael Kors

Květinové vzory
Přiznám se, že nic s květinovým vzorem nemám a dlouho se mi květinový vzor vůbec nelíbil.Poslední dobou mu ale začínám nějak přicházet na chuť, takže časem možná něco pořídím.

valentino39
Valentino
confezioni crosby 08
Confezioni Crosby
3D materiály
Trend který se mi líbí asi nejméně.Nijak mě to nezaujalo a zatím jsem neviděla nic, co by se mi líbilo.

erdem4
Erdem
marni4
Marni

Netradiční střihy
Na tento trend se obzvláště těším.Poslední dobou mě baví spíš jednobarevné kousky se zajímavými střihy než ty vzorované.Hlavně se mi líbí zajímavě střižené sukně jako např. profláknuté sukňo-kraťasy ze Zary.

Ulyana Sergeenko Couture Spring Summer 2014 Paris

                 Ulyana Sergeenko Couture

petersom13
Peter Som

Zdroj všech fotek: ZDE

Který trend nejvíc zaujal vás?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.