2013: To nejlepší a nejhorší z pečující kosmetiky

12. 1. 2014


Jak jsem slibovala, je tu druhý díl nejlepší a nejhorší kosmetiky za rok 2013. Přiznám se vám, že z pečující kosmetiky jsem toho moc nezkoušela. Bylo toho sice více, než vám ukážu v tomhle článku, ale většina věcí mě nijak neohromila ani nezklamala a prošla jen tak bez povšimnutí.


1.Přípravky na vlasy
Zjistila jsem, že jsem si nějak oblíbila značku Schwarzkopf. Nejvíc mě překvapil šampón a kondicionér z řady pro jemné a zplihlé vlasy.Krásně vlasy umyje a nemusím si je mýt minimálně 4 dny. Kondicionér tomu dodá ještě na efektu a vlasy jsou po něm lesklejší a nadýchanější.
Pěnové tužidlo je taky super.Opravdu dodá vlasům objem a neslepí je.Samozřejmě si po použití musím umýt vlasy dřív než bez něj, ale to se dalo předpokládat.


2. Přípravky na tělo
Cien body butter je zatím nejlepší tělové máslo, které jsem kdy měla. Krom vtipné krabičky taky krásně voní, rychle se vsákne a úžasně hydratuje. V životě bych nečekala, že toto dokáže obyčejné máslo z Lidlu asi za 100 Kč. Celkově bych tohle máslo považovala na překvapení roku.
Tenhle peeling od Avonu jsem dostala k narozeninám od známé, která dělá Avon lady a jsem s ním celkem spokojená. Není moc hrubý a pokožka je po něm opravdu hezky vyhlazená.



3.Péče o nehty
Takový spíš spontánní nákup v Tetě asi za 30 Kč, jestli se nepletu a je vážně super. Já ho používám po odlakování, kdy nehty i kůžičky kolem nehtů pěkně hydratuje.


4. Tvář
Nejlepší maskou se stoprocentně stává okurková sloupávací o freemana.Není k ní moc co dodat, prostě platí vše, co je v oficiálním popisu.,,Okurková maska jemně odstraňuje nečistoty a zanechá vaši pokožku sametově hebkou a čistou. Vhodná pro normální až smíšenou pleť."
Čistící vody jsou tu dvě.Dlouho jsem používala od Lorealu pleťovovou vodu Pure Zone. Když ale Loreal přišel na trh s novou řadou, kde byla čistící voda Sublime Fresh a musím říct, že je vážně skvělá, lepší než Pure zone a hezky pleť vyčistí.
Další věcí je tento zázrak od Clean and Clear -Advantage gel 4 hours. Vážně super věcička která opravdu funguje. Používá se lokálně na zanícený pupínek, který po 2-3 použitích tohoto gelu prostě zmizí.
Posledním objevem roku je Neutrogena- Spot stress control.Je to takový gel, který by měl zabránit vzniku pupínků. Zatím ho mám jen krátce, ale už teď můžu říct, že vidím nějaké výsledky a až ho celý vypotřebuji, určitě bude recenze.

To nejhorší 
První je určitě tahle čistící pěna od Balei, která je naprosto na nic.Strašně štípe v očích a řasenku nezvládne vůbec.
Druhým produktem je tělové máslo od Avonu, které jsem taky dostala k narozeninám. Já nevím, když nanesu normální vrstvu, tak se vůbec nevsákne, takže si ho stejně utřu do pyžama a když nanesu tenkou vrstvičku, tak se sice vsákne, ale vůbec nepociťuji, že bych si na sebe něco takového dávala.
Nakonec úplný propadák roku, což je tenhle šampon od Garnieru. Ten mi tak zničil vlasy! Za 1. začala jsem díky němu mít lupy, které jsem dřív nemívala. Za 2. už po dvou dnech se mi vlasy strašně mastily. Jediné, co mě zachránilo byl ten fialový Schwarzkopf. Prostě hrůza, letí to do koše. 

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.