DIY dekorace na zeď - mapa

20. 1. 2014

Po delší době jsem pro vás připravila další DIY návod,které máte ze všech článků nejraději a za což já jsem ráda, protože je na nich opravdu hodně práce.Dnes to bude pravdu stručně, protože ve škole je pořád spousta učení, ale doufám, že na konci tohoto týdne už by to mělo být ok. Ještě štěstí, že fotky mám nafocené už někdy od léta.
Nicméně teď k návodu.Dnes to bude pravdu jednoduché a zvládne to každý.Vystřihování sice zabere trochu víc času,ale jinak no tom není moc co vysvětlovat.
Takže budeme potřebovat: pečicí papír
                                      nůžky
                                      tužku
                                      škrabací pero
                                     (bylo u škrabacího obrázku,ale můžete použít i nožík nebo nůžky)
                                      korek

Korek nedoporučuju moc tlustý.Klidně použijte kuchyňské prostírání jako já.
                         

Celou mapu jsem si obkreslila na pečící papír a jednotlivé světadíly vystřihla.


Vystřižené světadíly jsem položila na korek a začala je vyřezávat škrabacím perem.





Až jsem si vyřízla celý světadíl, zbytek korku jsem odlomila a hrany začistila pilníkem na nehty. 


Takto jsem postupovala dokud jsem "nevyřezala" celou mapu světa, kromě drobných ostrovů.


Nakonec jsem všechny díly přilepila k sobě, podlepila oboustrannou lepicí páskou a nalepila na zeď.


Teď přichází řada na vlaječky na označení míst, která jsem navštívila.
Budete potřebovat pouze:  nůžky
                                           papír
                                           špendlíky
                                           lepidlo
                                           něco na psaní


K postupu není snad moc co říkat. Prstě jsem si vystřihla kousek papíru, kterým jsem oblepila špendlík a napsala jsem jednotlivé názvy států.



A je hotovo!


4 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.