Vánoční TAG

11. 12. 2013


Protože už tu máme předvánoční čas,mám pro vás dneska samozřejmě Vánoční tag.Dárky už mám všechny nakoupené,jen by ji mělo ještě pár přijít poštou,tak doufám že dorazí a nebudu něco muset shánět na rychlo.A jak jste na tom s dárky vy?

Jaká je tvá oblíbená vánoční barva?
Já nemám moc nějakou konkrétní,ale spíš taková ta klasika jo červená,zlatá,zelená,taky bílá a modrá.

Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém domácím oblečení nebo se hezky oblékneš a upravíš?
Určitě se hezky obléknu a upravím.Dávám si na tom celkem záležet a i tady na blogu se objeví můj vánoční outfit.

Otevíráš své dárky večer nebo ráno, v kolik?
Tak to je v České republice asi jasný.Samozřejmě večer po večeři.Přesný čas ale vážně nevím.My večeříme v 6,takže tak v 7?

Upekla jsi někdy chaloupku z perníčku?
Jasně,když jsem byla menší tak to byla moje nejoblíbenější zábava.Teď už na to bohužel není čas,protože taková chaloupka zabere opravdu celý den. 



Jaký film je v období Vánoc tvým nejoblíbenějším?
Já mám na Vánoce ráda klasické,české pohádky.Dlouho to byly Tři oříšky pro Popelku,teď už ji vystřídal Císařův pekař a Pekařův císař.Ale když se tak nad tím zamýšlím,mám ráda i Kevina ze série Sám doma,ale na toho jsme se nikdy nedívali na štědrý večer.

  

Co děláš o vánočních prázdninách?
Tak různě.Chodíme ven s kamarády.Jezdíme lyžovat na 3 dny do Rakouska atd.

Máš nějaké vánoční přání?
Tak můj ježíškovský wishlist jsem už vám ukazovala zde. A dále pak samozřejmě hodně štěstí, zdraví a další hezké věci, co se přejí každý rok.

Jaká je tvá oblíbená vánoční vůně?
Nemám žádnou vánoční voňavku, ale miluju čokoládové máslo a můj nový sprcháč s vůní granátového jablka. Taky tu vůni co je u nás od z cukroví a samozřejmě jak voní jehličí.

Jaké je tvé oblíbené vánoční jídlo/pochoutka?
Bez pochyby vanilkové a pařížské rohlíčky. Potom taky granátové jablko, taky vánočku. No a samozřejmě uzené maso, které u nás k Vánocům patří a bez něj by to nebyly Vánoce.
Jak budeš trávit Štědrý den?
Jako každý rok,půjdeme do lesa nakrmit zvířátka(taťka je myslivec),u ohně pokecat s přáteli.Doma se podíváme na nějakou pohádku a budeme se těšit na večer.

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.