Vánoční dekorování

15. 12. 2013

Nemůžu tomu uvěřit,že za 9 dní jsou Vánoce.A já absolutně nestíhám.Ve škole náš stále otravují učením a já mám letos pocit, že se netěším ani tak na vánoce, jako na zasloužené volno. Chtěla bych se věnovat více blogu, péct cukroví,chodit po vánočních trzích,nasávat atmosféru a konečně jít do kina na Hobita 2. Místo toho chodím ze školy rovnou domů,večery trávím v knížkách a smolím alespoň nějaké ty dekorace.Tak už konec zpovědi,taky jsou mé výtvory.

Můj první vlastnoručně zdobený adventní věnec....musím se pochválit.

Naše krásná kytka od známé,který je aranžérka.

Trochu vylepšené vločky z Globusu asi za 30Kč.

Další DIY projekt (jsem tím poslední dobou nějaká posedlá).Není na něm moc co vysvětlovat. V papírnictví jsem koupila třpytivý papír, kterým jsem polepila písmena vystřižená z tvrdého papíru. Přidala papírové vločky, stužku a hotovo.



Takový malý typ,jak si jednoduše ozdobit svíčku.Omotejte ji střapatou bavlnkou,přivažte rolničky a vualáá,vánoční svíčka je na světě.



DIY stromečky na které jsem vám už dělala návod zde

Zdobíte si vánočně svůj domov? Preferujete dekorace ručně vyráběné nebo kupované?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.