Listopadové spotřebováno n.1

30. 11. 2013


Když jsem se tak přemýšlela nad tématem blogu,které jsem (jak jste si možná všimly) trochu pozměnila,došlo mi,že recenze na celý článek mě psát vlastně nebaví.Proto jsem se rozhodla,že je budu dělat trochu jinou formou.A to spotřebovanými produkty,novinky,mými oblíbenci atd.Takže dnes tu jsou historicky první spotřebované produkty a jdem na to.


Loreal čistící voda Pure Zone
Moje oblíbená pleťová voda,která pleť hezky vyčistí.Momentálně zkouším od Lorealu to novou čistící vodu,takže se časem můžete těšit na porovnání.

Radox sprchový gel- pomeranč
Já na sprcháče nejsem nějak extra náročná.Jediné co chci je,aby hezky voněl,umyl a trochu pěnil.Tento je taková malá vzpomínka na léto.protože krásně ovocně voněl.Teď už mám koupený pěkně vánoční.

Escada toaletní voda Sexy graffiti 
Voňavka,kterou jsem si naprosto zamilovala.Voní jemně řekla jemně květinově a trošku sladce,takže asi vhodnější pro mladší ročníky,Je to limitka,takže už ji asi nekoupíte,ale pokud ji chcete,zkuste poptat ve Fann parfumerii.Já jsem měla naštěstí už asi půl roku koupenou novou do zásoby.

Nivea tělové mléko do sprchy pro normální pokožku 
Profláknuté tělové mléko do sprchy.Je vážně super a opravdu šetří čas.Hezky voní a kůže je po něm hezky hebká.Plánuju si koupit nové balení,tentokrát už to největší.



Ryor dvoufázový odličovač očí
Opět hodně profláknutý odličovač od Ryoru.Používáme ho s mamkou už strašně dlouho a i když jsem zkoušela několik jiných,žádný ho nepřekonal.Odlíčí bez problémů naprosto všechno a stojí prakticky málo peněz.Takže za málo peněz,hodně muziky.

Rimmel 60 second- průhledný lak
Nejlepší bezbarvý lak,jaký jsem zatím měla.Rychle schne,dodá krásný lesk a dlouho vydrží.I když mi maximálně vyhovoval,stejně asi vyzkouším nějaký jiný :) 

Lilibe odličovací tampónky
Ty jsou mi celkem jedno.Já si tampónky oči neodličuju (odličuju si je zmuchlanou vatou které mi přijde lepší a oči méně dře),takže nemám problém s tím,že by mi to nějak vadilo.

Golden rose - bílý lak
Lak úplně naprd.Neschnul,nekryl pro nic.Nakonec jsem ho prostě vyhodila,i když stál jen 20 Kč.

Loreal Triple active eyes
Došel mi můj první oční krém.Když jsem se nějakou dubu už malovala,mamka mi řekla,že když už si maluju oči,že bych se o ně měla starat a já s ní naprosto souhlasím.Já zatím nepotřebuju nějaký super extra krém,který vyhladí vrásky,skvěle hydratuje a já nevím co ještě a tenhle svému účelu skvěle postačil.Vydržel mi opravdu dlouho (asi třičtvrtě roku) i když jsem ho používala každý den,stačí ho opravdu jen maličko.Je to teda určitě investice do budoucna a já jsem s ním byla naprosto spokojená.

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.