Home sweet home aneb bytové doplňky módních značek

16. 11. 2013

Po dloouhé době jsem tu opět s novým článkem.

HM home


Začnu asi tím,co nyní zažívá největší boom a tím je mnohými oblíbený módní řetězec HM.Musím říct,že toto se jim totiž vážně povedlo.U nás ve městě bude sice otevřen až na jaře příštího roku,ale už teď se nemůžu dočkat a několik věcí se mi tam vážně strašně líbí.


Pietro Filipi
       
Nevím jestli to víte,ale i značka Pietro Filipi se rozhodla,že bytové doplňky (zatím tedy limitovanou       kolekci poštářů a dek) zahrne do své nabídky.Kolekce by měla obsahovat pletené deky a nyní i velmi populární imitaci kožešiny.Mě osobně se taky strašně zalíbily polštáře Mrs. a Mr.,že bych zkusila vyrobit?
Kolekce bude v prodeji od poloviny listopadu tak uvidíme,čím Pietro překvapí.





 Zara home

Podle mě to nejlepší a nejoriginálnější ze všeho,co vám tu budu dnes ukazovat.Ikdyž Zaru upřímně moc v lásce nemám,tak tohle je něco naprosto úžasnýho.Snažila jsem se vybratto,co mě nejvíc zaujalo,ale tam je toho tolik,že bychom tu byly do zítřka.Ceny jsou samozřejmě úplně někde jinde a ke všemu se u nás ani neprodává.Takže jediná možnost je objednat na internetu.ale prostě,ten polštář musím mít.




FF home

FF home je u nás asi nejznámější,nejstarší a pravděpodobně i nejlevnější ze všech zmiňovaných "home sekcí."I tak se tam najdou pěkné a stylové kousky,které jsou kvalitní a sama pár věcí doma mám.


Inspirace na Vánoce

No a protože se Vánoce k nám blíží sice pomalým,ale jistým krokem přidávám i malou inspiraci.


To je pro dnešek vše.Doufám,že jsem vás dostatečně zahltila inspirací a já jdu sepisovat další články do zásoby.

2 komentáře

  1. Tak polštářky MR a MRs jsou opravdu vkusné a chlupaté deky to je moje slabost :D Hned bych jednu brala. Celkově hezký výběr, zástěra mě inspirovala a možná jednu dostane i babička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) vybírala jsem to,co se mi líbilo nejvíc ale popravdě...Zara home bych vykoupila skoro celý,škoda že se u nás neprodává a ceny jsou vážně dost vysoké

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.