Zdravě jíst s Vegg-go

23. 8. 2016


Krásný den všem!
Dnes mám pro vás po Crosscafe, o kterém jste mohli číst článek zde, další typ, kam zajít. Když jsem na portálu Blogerky.cz uviděla výzvu s Vegg-go, neváhala jsem ani chvilku. Celý koncept se mi líbil už od začátku,a to i přesto, že nejsem vegetarián, kdy jsem jednu z prodejen zahlédla u nás v Šantovce v Olomouci. Protože na hranolky, Mc Donald a podobné věci moc nejsem a upřímně mi to moc nechutná, vždycky mi v obchodních centrech chyběl nějaký zdravý fast food  a přesně to Vegg go je.


Od té doby, co jsem si zde dávala jídlo poprvé (mimochodem bylo to houbové rizoto a bylo moc dobré) se jejich sortiment hodně rozšířil. Spousta jídel je navíc bez laktózy, lepku a cukru, takže je vhodný i pro dietáře a ty co se snaží vyhýbat cukru. Všechny jídla si můžete prohlédnout na jejich stránkách a dokonce jsem si všimla, že jídlo i rozváží po Praze.


A teď už k tomu, co jsem si odnesla. Dostala jsem poukaz na 250 Kč, takže jsem si mohla vybrat co jsem chtěla. Odnesla jsem si tedy čočkový salát, puntíkatou dýni. bulgur pomodoro, ratatouille a dva druhy cookies. Původně jsem tedy chtěla zkusit mini raw cheesecaky, ale ty bohužel nebyli, takže příště musím být rychlejší :) Všechno jídlo jsem si vzala sebou, abych vám ho mohla v klidu doma nafotit. Co se týče obsluhy tak při první návštěvě nebyl sebemenší problém. Tentokrát nastal menší problém s poukazem o kterých slečna vůbec nevěděla, ale ten se naštěstí rychle vyřešil :) ale přišlo mi, že po zjištění, že nebudu jídlo vlastně platit, nebyla zrovna dvakrát příjemná.


A teď už k jídlu. Čočkový salát byl super, a to i přesto, že po příchodu domů jsem zjistila, že je v něm brokolice, která mi moc nechutná, ale v salátu mi kupodivu nevadila. Super lehký oběd. Puntíkatá dýně mě bohužel zklamala. Miluju dýňovou polévku, ale tato dýně mi upřímně nechutnala vůbec.


Bulgur pomodoro byl výborný a rozhodně něco podobného zkusím doma, protože jsem stále s bulgurem bojovala a moc nevěděla jak ho připravit. Takhle v rajčatové omáčce chutnal skvěle a já si ho navíc vylepšila i troškou strouhaného sýra a chutnal ještě líp. Ratatouille chutnal taky výborně.


Sušenky bez lepku a cukru chutnaly skvěle! O trošku víc mi chutnala ta se sušenými brusinkami (ta světlejší) ale v druhé byly zase super velké kousky ořechů. Tohle si rozhodně dám někdy znova, společně s raw dortíkem :D


Tapiocový puding jsem vzala spíš tak na zkoušku. Hodně jsem o něm slyšela, ale nikdy jsem neměla příležitost ho někde ochutnat. Navíc byl v akci za 19Kč a mohla jsem si vybrat z několika variant - já si vzala tu s ananasem. Přiznám se, že jsem ze začátku měla celkem strach, jak něco takového bude chutnat, ale byla jsem příjemně překvapena. Nakonec jsme ochutnávali celá rodina :D a myslím si, že to je skvělé jídlo třeba ke svačině.

Znáte Vegg-go? Co zaujalo vás?

2 komentáře

  1. Týýjo, to vypadá hodně super. Hned jdu kouknout jestli to najdu i v Praze :) www.deniktricitky.cz

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.