Holiday new in

14. 8. 2016


Krásný den všem!
Mám pro vás po měsíci další new in, tentokrát prázdninový, takže vám ukážu, co všechno jsem si dovezla z míst, kde jsem strávila část prázdnin, takže ze Španělska a z Prahy. Nakoupilo se mi toho poměrně dost, takže jdeme rovnou na to. A mimochodem, ještě tu chybí můj nový bomber na který jsem si vzpomněla až teď, takže ten vám ukážu až někdy příště.


První věcí, kterou mám doma už dost dlouho jsou fotky z vyvolej.to. Vyvolat si nějaké fotky jsem plánovala už dlouho, ale trvalo mi strašně dlouho, než jsem se k tomu dokopala :D Nicméně fotky předčily moje očekávání. Jsou v úžasné kvalitě a navíc dorazily opravdu rychle. Za sebe tedy můžu tedy rozhodně jen doporučit.


Něco málo z kosmetiky, kterou jsem si dovezla ze Španělska. Noname krém na ruce asi za euro ze supermarketu božsky voní, má krásné balení a navíc je hezky hydratační a rychle se vsakuje. Taky mi trochu připomíná krémy z Lidlu. Pár dní před odjezdem domů jsem taky dopotřebovala šampon, takže jsem si musela koupit nový. Šampony od Lorealu mi obecně vyhovují a tenhle je vážně skvělý. Kromě něj jsem jen tak na zkoušku vzala i přípravek, který by měl fungovat trochu na způsob seasalt spreje a podpořit tvorbu vln, tak uvidíme jak obstojí. Mimochodem ze Španělska je o lampa, kterou můžete vidět v pozadí a kterou jsem si naprosto zamilovala, ale zapomněla vám ji vyfotit :D


Věc, kterou si nesmím zapomenout dovést ať jedu kamkoli jsou rozhodně těžítka, kterých už mám doma pěknou sbírku.


Když jsem v nějakém zapadlém obchůdku narazila na tyto nafukovací čísla, která jsou tak moc populární a navíc nestály ani euro, musela jsem je mít. Snad na ně o příštích narozeninách nezapomenu :D


Poslední věcí ze Španělska jsou nějaké sladkosti. V obchodě nás zaujala zmrzlina v sáčku, kterou připravíte jen pomocí mléka. Byla jsem na to moc zvědavá, ale bohužel musím říct že zmrzlina chuťově není nic moc. Když jsem viděla toto balení plné mini tictaců věděla jsem, že ho musím mít. No není to nejroztomilejší věc na světě? No a Toblerone je už jen dárek pro kamarádku.


Návštěva Prahy se samozřejmě nemohla obejít bez návštěvy Sephory a Nyxu. V Nyxu jsem se stavovala, když jsem jela první víkend domů. Musím ale říct, že jsem byla relativně zklamaná. Spoustu věcí, na které jsem se chtěla podívat vůbec neměli stejně jako odstíny rtěnek, které jsem chtěla. Nakonec jsem si ale odnesla matný bronzer a jednu z božích matných rtěnek Lingerie a rozhodně si plánuju koupit další.

No a co se týče Sephory, už delší dobu jsem přemýšlela, že své Naked basic 2 paletce pořídím ségru. Dlouho jsem se nemohla rozhodnout mezi Naked 2 a 1, ale nakonec možná i částečně kvůli balení vyhrála Naked 2 a jsem z ní naprosto nadšená! Zase se mi vrátila chuť hrát si s makeupem, která mě poslední dobou opustila. Navíc jsem si odnesla dvoje balení tamponků, které byly v akci 1+1 a slešna mi o nich tvrdila, že jakmile je zkusím, nebudu chtít jiné :D tak uvidíme. Nicméně o Naked 2 časem rozhodně plánuju samostatný článek.


Když jsem byla v Praze, byly jsme se kouknout do Fashion areny a upřímně můžu říct, že jsem byla příjemně překvapena. Čekala jsem nulový výběr a takové ty "rádoby" slevy, ale myslím si, že se tam dají sehnat opravdu super kousky. Já jsem si odtamtud odnesla super svetr z Manga za dvě stovky v krásné baby blue barvě a tričko z Timeoutu taky za necelé dvě stovky. A obecně musím říct, že trička z Timeoutu mám moc ráda. V létě ze všeho nejraději nosím tílka z HMka, jsou pohodlná a stojí pár korun, tak jsem si pořídila další, tentokrát ve vínové barvě. Nějaká knížka už je u mě taková klasika, toto je další knížka od mého oblíbeného autora Analfabetky nebo Stoletého staříka.


 V létě spím nejraději jen v nějakém starém tričku, ale jak se ochladilo a na léto to venku vůbec nevypadá zjistila jsem, že nemám žádné dlouhé pyžamové kalhoty. Tak jsem si koupila pyžama rovnou dvě, tyto jsou z nějakého malého obchůdku v Olomouci.


Když jsem byla nedávno kupovat dárky mamce a kamarádce k svátku, jen tak jsem skočila do Pepca a nečekaně jsem odešla i s něčím pro sebe :D Doplňky si prakticky vůbec nekupuju, protože je příliš nenosím, ale tady jsem nějak neodolala, navíc byly opravdu za pár korun.

Co jste si koupili o prázdninách vy?

1 komentář

  1. Moc pěkné věci. Mě fashion aréna překvapí vždy, když nic nepotřebuju, ale když tam jedu cíleně, tak neseženu absolutně nic (tedy až na miničokoládky Lindt ^^).. A tomu tic tacu bych rozhodně taky neodolala :-D

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.