Prague insta diary

8. 8. 2016

Hezký den všem!
Ikdyž mám pro vás chystám ještě články ze Španělska, kde jsem byla na začátku prázdnin, dnes mám pro vás článek z Prahy, kde jsem strávila celé tři týdny na brigádě a připravila jsem si pro vás takový insta diary, neboli takové střípky z toho, co jsem v Praze všechno stihla. I když jsem bývala v práci celé odpoledne naštěstí jsem měla volné víkendy,  takže jsme toho se sestrou, u které jsem celou dobu bydlela, stihly relativně hodně. Musím říct, že jsem si to tam náramně užila, poznala jsem spoustu skvělých lidí a hned bych se vrátila zpátky. Spoustu věcí jsem ani nestihla vyfotit, ale z druhé strany jsem za to strašně ráda, protože jsem si všechno pořádně užila. 

A pokud by se vám zdálo, že je tu až moc jídla, tak to se vám opravdu jen zdá :D


1.Měla jsem možnost poznat okolí Prahy trošku jinak a sestřička mě vzala na tohle kouzelné místo, kde bylo opravdu božsky.
2.Přiznám se, že tohle je můj první pořádný burger v životě, ale chutnal vyborně.
3.Na první víkend jsem musela bohužel ze  zdravotních důvodů domů, ale před odjezdem mi zbyla ještě času, takže jsem se stihla podívat do mého milovaného Nyxu.
4.Tady už je salát z Delmartu na cestu domů.


1.Na Moravu jsem přivezla makronky a naopak do Prahy jsem vezla víno :D
2. O víkendu jsme taky stihli jeden výlet na borůvky a tohle byl zasloužený oběd- výborné kuřecí maso se šťouchanými bramborami.
3.Zpátky v Praze. Konečně jsem se podívala do toho slavného obřího hračkářství.
4.A cestou jsme se stavily i v Palladiu.


1.-2.O víkendu jsme si se ségrou zablbly v aquapalace Praha, takže jsme si ani neuvědomily, že jsme celý den nic nejedly, tak jsme to pak šly rychle dohnat do Costy :D
3.Dokonce jsem viděla i místo, kde se natáčí můj kdysi oblíbený seriál Ulice.
4. A co by to bylo za návštěvu Prahy, bez zastávky ve Starbucks? A pak jsem kvůli tomu málem nestihla vlak domů :D

Jak si užíváte prázdniny vy?

2 komentáře

  1. Praha je opravdu nádherná! :) Já už se teď ke konci celkem nudím, ale mám brigádu, takže je to v poho. :D
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.