Details from my new room

20. 8. 2016


Krásný den všem! 
Dnes mám pro vás konečně nějaké detaily z mého pokoje. Nemůžu sice říct, že jsem s ním úplně spokojená, ale dá se říct, že už mám skoro vše, co jsem potřebovala. Teď už mi chybí jen koše do komody, které prostě nemůžu sehnat v rozměru, který potřebuju. Časem taky plánuju nějaký malý stoleček k sedačce a pod něj nějaký menší kobereček, tak uvidíme. Časem vám určitě ukážu nějaký update.

Můj noční stolek, kterému právě kraluje nejkrásnější lampa dovezená ze Španělska z nějakého noname obchůdku. Každopádně podobnou jsem sháněla už dlouho a tato je dokonalá. Jinak stříbrné svícny jsou z HM home, bílý svícen z Kik a  květináč z Ikei.



Takový můj koutek s doplňky. V hnědé "skříňce" z Pepca mám vosky do aroma lampy od Yankee candle a nějaké krabičky od šperků. Eiffelovka je pak dovezená z Paříže, průhledný organizér je z Jysk. Bílá krabička je od telefonu do které jsem dala průhledný plast z bonboniéry a slouží tak jako skvělý organizér na šperky.



Rámeček s fotkami z Nanu Nana a jeden malý diy věneček z uschlých růží.


Dekorace, které mám nad postelí. Mramorový tác je DIY stejně jako betonový diamant a svíčka, která je původně z FF :D. Skleněný poklop je z HM home, nápis Dream z Kik a rámeček je dárek.


Úžasný drátěný koš z Jysku slouží jako super stojan na různé papíry.



Pohledy z Barcelony jsem si vylepila nad stůl.


A tuto část nad stolem už jste mohli vidět v samostatném článku ZDE. A ano, je na kalendáři špatný měsíc, stále jsem ho nepřetočila :D


Na stole pak mám stojan na papíry z Moebelixu, figurínu z Nanu Nana, domečky z Kik a vyhořelou svíčku z HM home, ve které jsou kancelářské sponky.


Stojánek na tužky, který má originálně sloužit jako květináč je z Kiku. Drátěný diamant je původně ozdoba na vánoční stromeček z HM home.


Nové pořadače z Tchiba, možná je tam ještě seženete.



A další Eiffelovka :D Budík je pak tak trochu DIY, původně je od Kofoly.


Na nástěnce můžete vidět fotky, které jsem vám nedávno ukazovala v new inu. a drátěná hvězda je stejně jako diamant původní ozdoba na vánoční stromek.



2 komentáře

  1. Mas to v pokoji moc pekne, na ty sperkovnice jsem se v Pepcu divala, jeste tam meli i takove mini suplicky a za super cenu, mozna skoda, ze jsem nakonec odolala :) Ale planuju ted taky predelavani pokoje, tak snad bude konecne taky aspon trochu podle mych predstav :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.