Perfect summer evening

26. 8. 2016


Krásný den všem!
Tak tu je konečně pátek! Teda pro ty z vás, kteří pracují :D My, školou povinní, si snažíme užívat poslední dny prázdnin. Nemůžu říct, že bych se do školy těšila, to rozhodně ne, obzvlášť když mě letos čeká maturita, přijímačky na vysokou školu a další děsivé okamžiky. Zatím se ale snažím na takové věci nemyslet. Nemám nic nakoupeno a dokonce jsem neviděla snad ani jedno Back to school video, které normálně patřili mezi mé oblíbené.

Kdybych měla obecně říct, která část prázdnin bez ohledu na zážitky je moje nejoblíbenější, je to paradoxně konec srpna. Miluju ty letní večery, kdy už není úplně vedlo, ale zase není ani zima, miluju ty západy slunce, naši terasu, grilování s rodinou, dobré víno a ten božský klid co tu máme. To v žádném městě nezažijete.


K letošním prázdninám můžu říct, že jsem si je užila snad jako ještě žádné a to i přesto, že se našlo pár okamžiků, které nebyly zrovna sluníčkové. Mám spoustu skvělých zážitků, poznala jsem úžasné lidi, načerpala plno inspirace, ale hlavně jsem si dokonale odpočinula a nabrala energii do náročného školního roku. Mimochodem, mám pro vás zásobu článků až do konce září :D Ale prázdniny ještě nekončí, a mě stále čekají (doufám) krásné momenty, tak běžte ven a pořádně si užijte zbytek volna.
Krásný víkend všem :)



6 komentářů

  1. Krásné fotky :) Taky mě čeká maturitní ročník, tak přeji hodně štěstí a pevné nervy ♥
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Taky budu příští rok maturovat a "opravdu" se těším. :D Budu ti držet palce! A moc hezké fotky, nejradši bych to všechno snědla a vypila! :DD
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D taky držím palce ať to obě zvládneme :D

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.