Paříž: nákupy a vše okolo

7. 6. 2013

Vím že jsem dlouho nepsala,ale bohužel nám nešla elektrika(nevím proč,záplavy u nás vůbec nejsou).Navíc jsem byla na 3 dny pryč.Ale konečně je tu slibovaný článek o nákupech v Paříži a podobných věcech.
Článek to bude dost obecný tak doufám,že třeba budoucím cestovatelkám nějak pomůže.

Začnu tedy oblečením.Paříž je veliká, takže zde můžete nakoupit značky které jsou u nás k dostání maximálně na internetu.

Podle mého názoru,nejlépe nakoupíte na ulici Champs-Élysées kde kromě luxusních značek najdete i ty klasické jako je HM,které tam je mimochodem opravdu obrovské.V přízemí najdete pánské oblečení a když sejdete po schodech dolů uvidíte obrovský prostor s dámským oblečením.Určitě si tam vyberete,když si tam vybere i tak vybíravý člověk jako já.









Obchodem který potkáte opravdu na každém kroku je Zara.Hlavně na Champs-Élysées chodili všichni s taškami ze Zary a mě to hrozně rozčilovalo protože se mi tam nic nelíbilo a tak jsem si tam taky nic nekoupila.



Další obchod,který se mi poslední dobou opravdu zalíbil je Mango.V Paříži jsem vyděla jen jeden obchod a to na Avenue Du Gen.-Leclerc.Je zde opravdu celkem dost obchodů a mimo jiné i pošta,pokud chcete poslat pohled.Pár kousků se mi tam zalíbilo a musím říct,že obchod byl dost předražený.Tak jsem si řekla,že si to když tak raději koupím na eshopu.

Dokonce i v Paříži znají našeho Baťu,to mě opravdu pobavilo :)


Poslední obchod o kterém bych se chtěla zmínit samostatně je Kilo shop.V Paříži je kilo shopů více tenhle ale bohužel nevím,kde se přesně nachel.Jediné co vám můžu říct že jsme šli od mrakodrapu Montparnasse směrem k Luxembuským zahradám. Doporučila bych ho hlavně milovníkům retra a starých věcí,ale určitě se tam dají ulovit i hezké moderní kousky.



Teď už od oblečení upustíme a přejdeme k trošku jiným obchodům.Pokud máte rádi papírnictví a sháníte např.tekutý latex,fimo,barvy,plátna tak tohle je obchod pro vás.Obchod najdete opět poblíž mrakodrapu Montparnasse,a to když vylezete z metra,díváte se směrem na mrakodrap a dáte se doleva.Nebudete odbočovat do žádné ulice,ale pouze přejdete silnici,tak uvidíte spoustu kaváren a restaurací a mezi němi je tento obchod.Z venku vypadá toto papírnictví jako každé menší u nás,ale když vejdete tak je obrovnské.Najdete tam tolik druhů barev a všeho možného.Prostě super obchod,kéž by taký byl i u nás.



Pokud máte rádi čokoládu a chtěli byste vidět sochy z čokolády,určitě nezapomeňte navštívit  jeden z obchodů čokolatiéra Patrica Rogera.Všechny adresy najdete vypsané na jeho stránkách zde.





Zůstaneme ještě chvilku u sladkého.Pokud chcete ochutnat něco naprosto úžasného tak vřele doporučuji navštívit cukrárnu na druhé polovině Rue de Rivoli,když jdete směrem od Louvru k Place de la Conocorde (náměstí s obeliskem na začátku Champs-Elysées).

Cukrárna to není zrovna levná např.náš malý zákusek stál něco přes 100Kč,ale investice se určitě vyplatí.Chutnal naprosto báječně.

V Paříži najdete takových cukrářských obchodů spousty a také doporučuji ochutnat makronky.Musím ale říct,že se zdaleka nevyrovnají těm švýcarským(také jsou ale podstatně levnější).

Nakonec nesmíme opomenout nákupní galerii Lafayette,kterou najdete v těsné blízkosti mrakodrapu Tour Montparnasse.Obchodů je tam vážně dost,z našich běžných např.Claries nebo velké C&A,ale najdete tam i dost těch dražších.

Tak doufám že alespoň někomu článek trochu pomůže a kdyby jste chtěli vědět nějaké podrobnosti nebo se na něco zeptat,klidně napište do komentářů.
Loučí se s vámi Coco Chanel


Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.