DIY stojánek na náušnice

22. 6. 2013

Školní rok se nám chýlí ke konci a já tu mám pro vás další jednoduchý DIY návod.Jestli jste takový maniak jako já a máte spoustu náušnic,ale skoro je nenosíte,protože je máte někde zahrabané,určitě tento nápad oceníte.Je to opravdu velmi jednoduché a navíc skoro zadarmo.

Budete potřebovat:




1) Nejprve zkuste najít víko od krabice,které je o něco málo užší než váš rámeček(pokud takovou nemáte slepte pár kusů kartonu k sobě).Já měla krabici o něco delší a tak jsem ji musela zkrátit.Krabici zezadu k rámečku přilepte.  


 2) Vezměte molitan a nastříhejte z něj tolik kousků,kolik chcete mít mezer na náušnice a na zkoušku je vložte dovnitř.


 3) jednotlivé kousky molitanu oblepte látkou.


4) Vložte dovnitř rámečku,naskládejte do mezer náušnice a je HOTOVO! Nic těžkého.Nakonec chci jen dodat,že tento stojan je spíš vhodný pro malé náušnice,která já nosím nejraději. 


PS: Tohle nejsou všechny mé náušnice :)

Líbil se vám dnešní DIY návod?

4 komentáře

  1. Báječný diy a nápad! Krásně to vypadá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :) nápad sice není úplně můj ale řekněme,že jsem si pozměnila nápad z internetu :)

      Vymazat
  2. dokonalé, praktické DIY.. určitě si udělám podobné :)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.