~Recenze~ NYC paletka stínů Individual Eyes

29. 6. 2013


Moji milí,
tentokrát jsem si pro vás připravila recenzi na paletku,která mě v poslední době dost zaujala.Nad koupí paletky jsem uvažovala už delší dobu,ale když jsem viděla o této paletce video u Lu ze SvětmódyXL už jsem neváhala.
Paletky jsou celkem 3.Pro zelené,modré a hnědé oči.Jak můžete vidět,já mám tu pro hnědé.Ikdyž hnědé oči mám,popiskem jsem se sice neřídila,ale věděla jsem že hnědou využiji nejvíc.Kromě čtyř stínů na kouřové líčení, také obsahuje bázi pod oční stíny a rozjasňovač.

cena: původní je 109Kč ale v Rossmannu ji teď mají za 89Kč
Zezadu paletky je dokonce i návod!

Balení se mi nijak extra nelíbí,ale je celkem bytelné a to mi stačí.Skvělé ale na paletce je,že má vevnitř plastový obal s "výklenkem" na aplikátor,který je mimochodem latexový a i celkem dobře se ním stíny nanáší,takže si stíny neušpiníte.




Stíny jsou dobře pigmentované,ale ve velkém vedru,které bylo v posledních dnech se trochu slévají do vrásek(i s bází).Jinak jsou absolutně v pohodě a vydrží celý den.Báze je také dobrá.Určitě výdrž a intensitu stínů prodlouží a krásně se roztírá.


Rozjasňovač mě celkem zklamal.Na můj vkus je až moc třpytkatý a spíš bych ho použila jako extra třpytivé stíny. 
Celkově jsem ale s paletkou spokojená a byla nad moje očekávání.Cena versus kvalita mi přijde velice dobrá,takže na ni nezapomeňte mrknout. 

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.