~Recenze~Mých 5 TOP produktů od Lorealu

18. 6. 2013


Po delší době je tu konečně článek.Popravdě,na psaní jsem neměla ani moc času.Znáte to,spousta práce ve škole,nějaký ten pohyb taky musí být a do toho jsem tvořila nový design blogu.Doufám že už finální a zařekla jsem se,že minimálně nějaký ten měsíc mi vydrží,já totiž miluju změny,ale někdy mi to už je na obtíž.

To bylo tak bokem a teď už k čláku.Dnes jsem si připravila takovou větší menší recenzi mých 5 nejoblíbenějších produktů od lorealu.Předem chci říct že je dost možné,že jsou i lepší produkty např. takový Chanel,ale to jsme také cenově někde jinde.

1) lak z řady Color riche
odstín: 102-Macaron noisette|objem: 5ml|cena: 90Kč

Jako první jsem do mé TOP 5 zařadila lak z kolekce Color riche.První co mě na něm zaujalo je opravdu malé balení skvělé třeba do kabelky nebo na dovolenou.Já ho mám v takové nude barvičce ale,jsou tam i krásné zářivé(měla jsem ještě modrý který je taky super).Další věcí kterou musím pochválit je široký štěteček který skvěle pokraje celý nehet.


Výdrží na nehtu poměrně dlouho i když samozřejmě nevydrží slibovaných 10 dní ale bez poškození takové 3-4 ano.Cena je sice v poměru k obsahu trochu vyšší,ale i tak můžu doporučit.

2) oční krém Triple active eyes

objem: 15ml | cena: 150Kč

Druhou věcí,kterou od lorealu zbužňuju je tento oční kterém.Bohužel máme v rodině to,že skoro všem ženám "spadají" víčka, a proto se mamka rozhodla že mi koupí na oči nějaký krém jako prevenci.Když jsme byly v dorgérce,tak nám pán poradil tento a já jsem zatím naprosto spokojená.


Konzistence je tužší,což mi vyhovuje.Krásně víčka hydratuje a rychle se vstřebá. Já už mám teda jen zbyteček,ale krém mi vydržel rok.Je sice pravda,že jsem ho nepoužívala každý den,ale půl roku vydrží určitě,takže kdo máte nějaké problémy s očima,nebo máte jen suchou pleť na víčkách,určitě vyzkoušejte.

3) Pure zone-ozdravující čistící pleťová voda

objem: 200ml | cena: 150Kč

Dalším produktem je tato pleťová voda.Já nanáším vatovým tampónkem ale pozor!Voda má v sobě alkohol takže se vyhněte očnímu okolí a styku s očima.Voda pleť opravdu krásně vyčistí od všech nečistot.Pleť je po použití matná a také doporučuji poté použít nějaký krém. Jediné,co mi na ní vadí je že smrdí dost po alkoholu,ale naučila jsem se s tím žít.Kdo by také chtěl,prodává se i ze stejné řady krém.

4) pudr- True mach


objem: 9g | cena: 300Kč

Nesmím taky zapomenout na můj nejoblíbenější pudr.Hezky matuje a vypadá moc přirozeně. Samozřejmě houbička je na nic,ale to skoro u všech pudrů.Já ji nahrazuji labutěnku ze Sephory,kterou jsem si koupila v Paříži.Moc se mi líbí provedení,které má z jedné strany pudr a z druhé zrcátko s místem na houbičku.
Ovšem v poslední dobou přemýšlím,jestli ho mám stále tak ráda.S drobnou balení(původně bylo to kulaté) se změnila i houbička,která je ještě víc na nic než předtím ale hlavně asi změnily složení pudru.Začaly se mi v něm tvořit hrudky,což mi ten v původním balení nedělal,ale možná mám jen špatný kus.

4) Pečující balzám na vlasy

objem: 200ml | cena: 120Kč

Nakonec jsem do mé top 5 zařadila i tento balzám na vlasy.Vyrábí se několik typů(já mám na barvené vlasy).Vlasy jdou po nanesení krásně rozčesat.Já ho používám také na navlhčení vlasů,když si chci udělat vlny(natáčím vlasy na kapesníky).Vlasy potom vydrží dlouho vlnité i bez laku.Přijde mi,že jsou po použití i lesklejší.

Tak jste mohli vidět mých top 5 od lorealu a já doufám že jsem vás tímto inspirovala a poradila,co si třeba koupit.

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.