Novinky aneb co se za poslední dobu objevilo

18. 6. 2013

Dnes to bude takový trochu informační článek.Pokusím se tady shrnout co se za poslední dobu událo a jaký na to mám názor.Jinak se dnes po dlooouhé době chystám do drogérky,tak uvidíme co si odnesu a taky jsi jdu kupovat konečně sluneční brýle.Nebojte se,vše bude určitě na blogu.

 Jednou z novinek která mě zaujala je první tělové mléko do sprchy. Určitě ho někdy vyzkouším,navíc nivea je osvědčená tak uvidíme co to vlastně vymysleli.Také mě dost překvapila cena (250ml za 100Kč),čekala jsem vyšší.

Lancome_Alber_Elbaz_4

Konečně se tu také objevila nová,dlouho očekávaná kolekce od Lancome ve spolupráci s Alberem Elbazem.Popravdě,moc nechápu co na tom všichni vidí.Design je sice krásný,ale nic jiného v tom nevidím.A kupovat si nějakou věc jen kvůli obalu mi přijde jako hloupost,to je pro mě spíš takové malé +,hlavně mi jde o kvalit.Chápu ale,že někdo z toho může být nadšený,za mě tedy bohužel ne.



SÄRSKILD Poznámkový blok IKEA Ruční výroba, každý výrobek je originál.VÄLBEKANT Samolepicí papírky, sada 3 ks IKEAVÄXTGLÄDJE Poznámkový blok IKEA Ruční výroba, každý výrobek je originál.DATERAD Dárková krabice IKEA Ruční výroba, každý výrobek je originál.
ikea.cz
Mohly jste si také všimnout,že na stránkách ikea se nově objevily papírové výrobky.Najdete mezi nimi krásné bloky,krabičky,sešity a lepící papírky na poznámky.Strašně se mi zalíbily,takže příští rok,než půjdu do školy,asi udělám nákup.

petralovelyhair.com

Nově se taky objevila limitovaná edice senza boxu pro muže.Nápad mi to přijde dobrý,dokonce výrobky mi přijdou lepší než v dámských senza boxech,ale nějak si nedokážu představit,že by tyto boxy pro muže vydávali každý měsíc,jako ty ženské.Už vidím nějakého chlapa,jak jásá nad tím,že může vyzkoušet konečně novou pěnu na holení :-)





Popravdě,tomuhle nevěří už vůbec.K BB jsem byla dost skeptická a beru jako lehký makeup,kterých je v drogérii celkem málo,ale CC mě vážně dostal.Ano,má to umět dalších 50 tisíc věcí ,ale kdo tomu věří?A hlavně kdo nám dokáže,že je to pravda?Za mě prostě ne.



box4pet.cz


Boxová mánie se opět rozrostla a to o box pro vaše mazlíčky.Zatím je pouze pro kočky a psy,ale postupně se budou přidávat i pro další mazlíčky.Box mě dost zaujal,takže až bude nějaký pro morčata,určitě vyzkouším.
krasa.cz

Dvě kolekce balzámů na rty od dvou různých značek s velmi podobným obalem,no není to náhoda?Já si myslím že obaly vyráběla jedna továrna,ale to je na nekonečnou diskusi.Obaly se mi líbí,balzámy hezky voní a vážně mě zaujaly.Možná vyzkouším,ale ještě se musím rozmyslet který.


Nová kolekce od Maybelline colorama,zaměřená především na laky se mi opravdu zalíbila.Kromě laků v ní najdete i 6 tvářenek,oční stíny a lesky na rty.Dnes jsem konečně pár výrobků koupila v Rosmannu v akci 1+1 zdarma,určitě bude recenze.

cosmopolitan.co.uk

Nová řada krémů od Garnieru pro každý typ pleti mi přijde jako dobrý nápad,ale nijak neoslnila.Já jsem Garnier jsem absolutně vyřadila ze své databáze značek,protože už s několika výrobky jsem byla nespokojená a po jejich šampónu mám lupy do teď,tak mě vážně nic neláká.

A co vy?Jaký máte na novinky názor?





Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.