Čarodějnické fialové líčení

27. 6. 2013

Opět pro jednou trošku netradiční článek.
Předem upozorňuji,že podobné články se moc často na blogu objevovat nebudou,ale pokud se budu nudit a budu mít náladu tak možná... :) Zkrátka,před nedávnem jsem narazila na zajímavou giveaway.Jako podmínka účasti bylo poslat fotku vlastního čarodějnického líčení.A protože jsem se strašně nudila,pustila jsem se do toho.Giveaway jsem sice nevyhrála,ale za to jsem se skvěle vyřádila.








řasenka - MaxFactor 2000calorie
makeup - MaxFactor 
korektor- Maybelline affinitone
stíny- paletka 4 stínů,značku nevím(smazal se nápis)
rtěnka- nějaký noname vzoreček
linky- esence eyeliner pen


To je pro dnešek vše a příště se můžete těšit na.........no,nechte se překvapit.  

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.