10 Little Secrets TAG

25. 6. 2013

Tentokrát to nebude ani recenze,ani outfit,ani DIY návod.Bude to můj první TAG.Protože já strašně ráda TAGY čtu i sleduju a určitě nejsem sama,doufám,že se vám bude líbit i ten můj.Také moc děkuju Lou z Get the louk u které jsem tento Tag viděla.

1)Díky kterému produktu se cítíš miliónově?

Není to úplně jeden produkt,ale asi jako každá,mám ráda svěží,zdravě vypadající pleť a té dosáhnu světlou tvářenkou a stínů,které se dají použít i jako rozjasňovač (samozřejmě né všechny,nedáte si na tváře třeba modrý stín že jo).Když nad tím ale tak přemýšlím,přidala bych ještě korektor,ale dejme tomu,že bych se skvěle vyspala a neměla žádné kruhy pod očima ani nějaká zarudlá místa. 

2)Jaká je tvá tajná zbraň na dokonalou pleť?

Jak už jsem psala v článku Mých top 5 produktů od Lorealu,nejčastěji používám Loreal pleťovou vodu,která mi dokonale pleť vyčistí a potom nějaký krém,občas masku nebo pieling.

3)Poděl se o své tajemství,péče o vlasy.

Po minulé,velmi špatné zkušenosti se šampónem od Garnier kdy se mi vlasy začaly strašně mastit a ještě k tomu se mi objevily lupy,kterých jsem se do teď nezbavila,jsem se zařekla,že Garnier už nikdy používat nebudu,protože toto nebyl jediný produkt který mi nevyhovoval jsem hledala nějaký jiný šampón.Do oka mi padl Glisskur pro jemné,zplihlé a poškozené vlasy ke kterému jsem si koupila o balzám ze stejné řady.Už tam mám jen zbytek a zatím jsem velmi spokojené.Lupy sice ještě úplně nezmizely ale jejich množství se hodně omezilo.Jinak šampóny dost střídám a momentálně kromě těchto dvou produktů nic jiného nepoužívám.


4)Jaké je tvé největší dietové pravidlo?

Já a dieta?To nejde dohromady.Jediné co bych k tomu asi řekla,je nejíst pořád fast foodová jídla,omezit sladké a samozřejmě je nutný alespoň nějaký pohyb,to je základ.


5)Nějaké typy na cvičení?

Upřímně,já na tohle moc nejsem.Sport moc ráda nemám a např.míčové hry přímo nesnáším(kromě volejbalu,ten je super) a fitka taky nemám ráda.Takže občas jedem s kamarádkou na brusle nebo na kolo.Tento měsíc také(jako většina blogerek) plním svou 30 day squat challenge.V létě mám také ráda potápění a v zimě lyžování,ale to je asi tak všechno.


6)Který parfém je tvá tajná zbraň?

Tak tímto parfémem bude 100 procentně má Escada Sexy graffiti,která je z limitky takže ji už asi bohužel neseženete.Já ji dostalo jako dárek k svátku,ale ještě jednu jsem si "objednala" k Vánocům,protože jsem věděla že bych už ji nesehnala a opravdu jsem si ji strašně zamilovala.


7)Jaký je tvůj kousek oblečení ke kterému se stále vracíš?

Tímto kouskem bude obyčejná černá sukně,momentálně tahle z Takka.Černá sukně se dá kombinovat prakticky s čímkoli a hodí se ať už do společnosti,tak třeba do školy.Já se k černé sukni pořád vracím a myslím,že pořád budu.

8)Jaký je tvůj nejvíce střežený šperk?

Tak já mám spíše dva šperky.Jedním je zlatý řetízek s přívěskem srdíčka,který jsem dostala od babičky a ta ho dostala od své maminky,takže takové "rodinné dědictví".Moc ho nenosím,ale určitě mi je strašně cenný.A tím druhým je stříbrný řetízek opět se srdíčkem,tentokrát ale stříbrný.Opět jsem ho dostala,ale vybrala jsem si ho sama,a to k 13tým narozeninám.


9)Čí styl absolutně miluješ?

Vezmu to ze dvou pohledů.Z českých blogerek mám nejraději holky z A cup of style.Jsou na velmi dobré úrovni a už se skoro vyrovnávají těm americkým,také blogují spoustu let.Moje ze všech nejoblíbenějších je ale švýcarka Kayture. Když jsem je poprvé uviděla naprosto mě uchvátila.Jak může existovat takhle krásný člověk?Nakonec je tu pak Maytedoll,která má úžasný a jednoduchý styl.V jejím šatníku je nejvíce zastoupená černá a bílá,kterou já začínám čím dál více nosit.

A cup of style
Kayture
Maytedoll

10)Práskni na sebe nějaké tajemství,které ostatní nevědí.

Tak nad touto otázkou jsem přemýšlela asi nejdéle a za boha jsem nemohla na nic přijít.Proto jsem se rozhodla požít otázku z druhé verze tohoto tagu: Řekni nám o sobě něco, co nevíme... Nesnáším koprovovku,a to už od školky.Do teď si pamatuju,jak jsem s mojí kamarádkou seděla u stolečku a s nechutí se na to dívala.A když tak přemýšlím,tak i kukuřičnou kaši,kterou jsem jedla v Itálii....Fuj!

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.