Avéne čistící gel

4. 12. 2014


Hezký mrazivý čtvrtek,
venku už je čím dál škareději a i pleť dostává hodně zabrat a tak jsem tu s recenzí na čistící gel od Avéne který mi poskytl k recenzi portál blogerky.cz. Jeden z důvodů, proč jsem se rozhodla gel vyzkoušet je to, že je vhodný pro citlivou mastnou problematickou pleť což je zhruba ta moje. Navíc mám tyto čistící gely fakt ráda. Je to jednoduché,rychlé a pohodlné.

Co se týče balení tak to se mi moc líbí. Navíc má praktické otáčivé zavírání takže žádné upatlané víčko. Aplikace je jednoduchá a gel je na obličeji moc příjemný. Hned jak ho na pleť dáte, lehce napění a poté jde krásně umýt. V popisu je uvedeno zmatnění což můžu potvrdit. Opravdu pleť hezky zmatní, vyčistí a je po použití hezky hebká. Co beru taky jako plus je moc příjemná,lehká, nevtíravá parfemace. Jinak cena se pohybuje kolem 400Kč což může být pro někoho moc, ale Avene je přece jen lékárenská značka.

Co se týče stavu pleti tak jsem nepozorovala žádné zlepšení ani zhoršení. Celkově pak gel hodnotím jako přípravek, který můžu doporučit. Podobných gelů nebo pěn jsem už pár vyzkoušela a tento se stoprocentně dostal na první místo.Podrobnosti se pak můžete dočíst ZDE na oficiálních stránkách.





1 komentář

  1. od této značky bych ráda něco vyzkoušela :-)

    Zvu tě na mou giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-) <3

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.