Autumn/winter big haul

13. 12. 2014


Hezký třetí adventní víkend,
i když už mi tyhle fotky leží v počítači nějakou dobu a většina z nich je ještě z listopadu, ke zveřejnění článku jsem se dostala až teď. Proto jsem se listopadové nákupy rozhodla spojit s těmi prosincovými a vše vám ukázat v tomto big haulu. 

Miluju vánoční dekorace, a proto jsem si i já konečně koupila vánoční světýlka, které mi visí v pokoji. Tyto jsou tedy z Kauflandu ale podobná seženete všude.  


Další věcí, kterou jsem nutně potřebovala byly rukavice bez prstů. V Budapešti jsem totiž zjistila, že ovládat foťák v rukavicích je prakticky nemožné a bez rukavic mi naopak ruka umrzne. Proto tyto obyčejné černé bezprstové z FF byly ideální volba. Jediným nákupem z internetu bude tato košile z úžasného eshopu answear.cz. Jsem milovník košil a když jsem viděla tuto, která má každou polovinu,každý rukáv jinak proužkovaný, nešlo prostě odolat.  





Malý nákup v Kik, kde jsem ulovila tyto roztomilé mini izolepy a nápis Dream. Oboje za 25Kč. Taky moc děkuji zastoupení Huawei v ČR, které mi za recenzi poslala úžasného svítícího android panáčka.


Letos jsem se rozhodla,že si konečně pořídím nějaký pořádný diář, protože ty jednorázové už mě nějak omrzely. Původně jsem přemýšlela nad filofaxem a podobnými značkami, ale nakonec jsem usoudila, že tolik peněz za diář nejsem ochotná dát. Pak jsem v nějakém zapadlém papírnictví narazila na tento neznačkový diář asi stovku. Původně to tedy byl jen poznámkový blok, ale stačilo dokoupit náplň od Herlitz a nový diář byl na světě.


Na podzim se konečně i k nám dostaly Baby lips , a protože jsem už doma jeden měla a plně mi vyhovoval, hned jsem využila akce 2+1 zdarma a dokoupila si zbytek barvených a jeden bezbarvý. Konečně jsem taky vyzkoušela poprvé suchý šampón, který se od té doby stal mým velkým pomocníkem, a pudr na objem od got2b taky není vůbec k zahození.



Z beauty sekce tu pak ještě mám krásný baby blue lak od Rimmelu z limitky Rita Ora. Taky jsem si zamilovala matný stín v tužce od Astoru, který využívám hlavně ráno,protože už oči nemusím nijak dál upravovat. Konečně jsem si taky pořídila strouhátko, které mi doteď chybělo. Tohle je nějaké obyčejné za pár korun, tuším z Rossmanu. No a protože začíná období plesů a moje nehty nejsou zrovna v perfektním stavu,vyzkoušela jsem tyto přírodní od She a jsem zatím naprosto spokojená.


Ve slevách v HM jsem pak viděla tenhle krásný křivák za tři stovky, takže jsem ho tam prostě nemohla nechat. Nakonec taková basic věc, obyčejné červené tričko s dlouhým rukávem.

1 komentář

Clara in style © . Design by Berenica Designs.