What I got for christmas 2014

31. 12. 2014


Tak tu máme silvestr!
Všude se to hemží novorčními přáníčky,PFky (nebojte,i to dnes bude :D ), a tam mi to přišlo jako ideální čas podělit se s vámi o to,co jsem dostala na Vánoce. Největším dárkem, který jsem si sama vybrala, byla nová lyžařská výbava z které mám ohromnou radost, protože nové lyže jsem opravdu potřebovala a lyžáky zrovna tak. I přesto jsem toho našla pod stromečkem opravdu hodně což jsem vůbec nečekala.


Jediným dalším dárkem, který jsem nutně potřebovala byla voňavka a protože taťka má na dámské voňavky nos,nechala jsem výběr na něm a nezklamal. Čekala na mě úžasná Versace brigh crystal a od sestřičky jsem navíc dostala i voňavku Adidas. 


Od mamky jsem dostala krásnou skleněnou mističku od Bohemia crystal, kterou se mi absolutně trefila do vkusu a do které si teď schovávám různé řetízky.





Sestra mi ještě nadělila další polštář, protože těch nebudu mít nikdy dost. Od strejdy pak kazetu kosmetiky.


Prostě boží dárek! Miluju Paříž,miluju Eiffelovky a miluju puzzle. Ideální dárek? Eiffelovka jako 3D puzzle.



Od maminky jsem taky dostala stříbrné náušnice,protože já pořád nějaké ztrácím, takže už mám doma asi 5 různých náušnic ke kterým mi chybí ta druhá.


Pyžamo je taková moje vánoční klasika a k tomu tričko od sestřičky.


Knížky a svíčky jsou dárky které mě potěší vždycky. Mamka si dobře zapamatovala že ta moje jablkovo-skořicová už dohořela.

Co přinesl ježíšek vám?

2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.