Christmas Budapest

7. 12. 2014


Hezkou druhou adventní neděli,
nedávno jsem měla možnost jen se školou na krátký jednodenní zájezd do Budapešti. Samozřejmě, kdo by toho nevyužil a obzvláště v předvánočním čase. Jediné, co nám trochu nepřálo bylo zachmuřené a velmi chladné počasí, ale i tak jsem si to náramně užili.  




Všechny tyto fotky s krásným výhledem na Budapešť jsou foceny od budovy Citadely, která se nachází na kopci, kde najdete i tento pomník sv. Gellérta. Dále byla na programu krátká prohlídka Matyášova chrámu z kterého je opět krásný výhled na centrum z druhého břehu Dunaje.  








Velmi známá a opravdu nádherná budova parlamentu. Potom už jsme se přesunuli do centra,prošli spoustu obchodů,podívali se na vánoční trhy, které mě upřímně nijak nenadchly a například ty ve Vídni mi přijdou daleko hezčí.



Opravdu drahý marcipán ale zato ten nejlepší jaký jsem kdy v životě jedna.





Bohužel jen jedna mázlá fotka toho nejbarevnější a nejvtipnějšího obchodu,jaký jsem kdy viděla.
Že je v Budapešti Zara home mě upřímně dost překvapilo ale pokud jste takový milovníci dekorací do bytu jako já,bude to pro vás ráj. Všechny věci jsou ještě úžasnější než na obrázcích. Jedinou nevýhodou je pak cena všech věcí a zase tolik peněz jsem sebou neměla takže jsem si nic neodnesla, ale až budu zařizovat svůj budoucí pokoj, určitě se tam vrátím.

 






Byli jste někdy v Budapešti? Pokud ano,jak se vám tam líbilo?

3 komentáře

  1. Tam jsem take byla se skolou ale na 3 nebo 5 dni, ted si nejsem jista.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Také se chci podívat do Budapešti, musí tam být krásně!! Moc krásné fotky tu máš :)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.