Holiday gold and red decor

26. 12. 2014


Krásný Druhý svátek vánoční,
tak nám to uteklo a já jsem vám ani nestihla popřát krásné Vánoce a ukázat mou letošní výzdobu. Letos jsme se s mamkou rozhodly, že opět budeme ladit do červeno-zlata. Já nevím jak vy, ale já vánoční výzdobu miluju a podle toho to i vypadá v mém pokoji. Svíčky,světýlka,hromada polštářů, hrnek horké čokolády a dobrý film prostě k vánocům patří. Krásné vánoční svátky!




Úžasný vánoční android panáček, kterého jsem dostala od zastoupení Huawei,moc děkuji.



Můj DIY výtvor- hvězda z kartonu omotaná hnědým provázkem dozdobená mašličkou. Jednoduchá ale hezká dekorace.




I obrázky v rámečcích jsem vyměnila za vánoční.



Nejlepší adventní kalendář jaký jsem kdy měla! Kdo by nemiloval čokoládu Lindt.




1 komentář

Clara in style © . Design by Berenica Designs.